שתף קטע נבחר

חשד לניסיון פיגוע בקלנדיה: מחבלת שלפה סכין ונורתה למוות

פלסטינית כבת 50 לא נענתה לקריאות המאבטחים לעצור במעבר קלנדיה הסמוך לירושלים והתקדמה לעברם עם סכין. המאבטחים ירו ברגלה ונטרלו אותה, מותה נקבע בבית החולים

 

 

חשד לניסיון פיגוע: פלסטינית כבת 50 חמושה בסכין נורתה הבוקר (ד') במעבר קלנדיה שבאזור ירושלים. אין נפגעים, המחבלת נורתה ומותה נקבע בבית החולים.

 

מפרטים ראשונים עולה כי הפלסטינית הגיעה במסלול המיועד למעבר כלי רכב. מאבטחים הפועלים במקום שהבחינו בה מתקדמת לעברם פתחו בנוהל מעצר חשוד וקראו לה לעצור. היא לא נענתה לקריאותיהם ושלפה סכין. בעקבות כך המאבטחים ירו לעבר רגלה ונטרלו אותה. צוות מד"א פינה אותה במצב קשה לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה, שם נקבע מותה.

 

חשד לניסיון דקירה נגד כוחות הביטחון במעבר קלנדיה, הכוחות השתלטו על החשודה ()
מעבר קלנדיה, הבוקר

לפני 11 יום נדקרו אב ישראלי ובנו כשהיו בדרך לטיפול שיניים בעיירה הפלסטינית עזון שבשומרון. כוח צה"ל פינה אותם למעבר אליהו - שם המתינו להם חובשים ופרמדיקים של מד"א.

 

הנער בן ה-17 נפצע באורח בינוני ואילו אביו נפצע באורח קל. האב יוסף פרץ, שנפצע באורח קל, סיפר כי רופא השיניים הפלסטיני התנפל על הדוקר: "הוא קפץ עליו, הדביק אותו לקיר והפיל אותו". האב הוסיף: "הוא שאל אותנו אם אנחנו יהודים. אחי אמר לו שכן, אנחנו יהודים, ואז ראיתי שיש לו דוקרן. לא הספקתי לתפוס לו את היד, והוא דקר אותנו. הבן שלי הזיז אותי כדי שלא אפגע, אז הוא קפץ עליו ודקר אותו בגב. אני נדקרתי ביד".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים