שתף קטע נבחר

תבע את המאהב של אשתו וזכה ב-750 אלף דולר

קווין הווארד ניצל את "חוק הורסי המשפחות" שחל בצפון קרוליינה וזכה בתביעה. הוא מתעקש: "זה לא הכסף, זה העיקרון"

כשקווין הווארד, תושב צפון קרוליינה, גילה שאשתו בוגדת בו ורוצה להתגרש, לא היה לו ספק לדבריו: המאהב שלה עשה לו את זה בכוונה. בספטמבר אשתקד אכן הסתיימו נישואיהם, אבל מבחינתו – הפרשה הזו לא נגמרה, והוא החליט לעשות מעשה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

  ()
קווין הווארד. "הוא עשה את זה בכוונה"

הווארד ניצל את "חוק הפקעת האהבה" שחל בצפון קרוליינה, ושמכונה בפי רבים "חוק הורסי המשפחות", והגיש תביעה כספית נגד המאהב. החוק מאפשר לאדם נשוי לתבוע אדם אחר, המתערב בחיי הנישואים שלו וגורם לו לאובדן אהבתו של בן הזוג. השבוע סיפר הווארד לרשת NBC האמריקנית כי ניצח בתביעה וזכה ב-750 אלף דולר.

 

הווארד ורעייתו התחתנו ביוני 2005, ולדבריו הרומן בינה לבין המאהב החל בדצמבר 2016. הוא טוען כי עד אז היו חיי הנישואים שלהם מאושרים. לפי עדויות היא התלוננה בעבר שהוא עובד יותר מדי והודיעה לו שהיא רוצה להתגרש, ואז גילה חוקר פרטי את הרומן בינה לבין המאהב.

 

לרשת NBC אמר הווארד כי הוא מכיר את המאהב, וכי זה אף בא לסעוד בביתם. לדבריו, המאהב ידע מראש מה יהיו תוצאות מעשיו – והוא רצה להרוס את נישואיהם. הווארד טוען קריסת נישואיו גרמה לו מצוקה קשה.

 

עורכת דינו של הווארד טענה כי מרשה הגיש את התביעה לא על מנת להתעשר, אלא מתוך עיקרון וכדי להדגיש את קדושת הנישואים.

 

"חוק הורסי המשפחות", כפי שהוא מכונה, קיים גם בהוואי, מיסיסיפי, ניו מקסיקו, דרום דקוטה ויוטה. מקורו של החוק בימים שבהם האישה נחשבה לרכושו הפרטי של הבעל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קווין הווארד. "היינו מאושרים"
מומלצים