שתף קטע נבחר

גבר טבע למוות בחוף פלמחים

אזרחים שהיו במקום התחילו בביצוע פעולות החייאה בגבר כבן 60 שנמשה מהמים. בהמשך הגיעו למקום צוותי מד"א שהמשיכו בטיפול, אך נאלצו לקבוע את מותו. גבר נוסף טבע ומצבו קל

 

 

גבר כבן 60 טבע למוות היום (ב') בחוף פלמחים שמדרום לראשון לציון. צוות של מגן דוד אדום ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותו. כמו כן טבע גבר כבן 30, ומצבו קל.

גבר טבע בחוף הים בפלמחים (צילום: תיעוד מבצעי מד
צוות מד"א בזירת הטביעה(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מעט לפני השעה 14:00 התקבל הדיווח במוקד 101 דיווח על שני גברים שנמשו מהים. "בחוף שכב גבר שנמשה מהמים על ידי אזרחים, שהחלו בביצוע פעולות החייאה בסיסיות במקום", סיפרו חובשי מד"א שלומי בן שימול ודניאל גיאת שהגיעו למקום.

 

"כשהגענו ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו מתן תרופות, ביצוע עיסויים והנשמות", הוסיפו החובשים. "לאחר דקות ארוכות שבהן נלחמנו על חייו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר נוסף כבן 30 שנמשה גם הוא מהמים, היה במצב קל, ולא נזקק לפינוי לבית החולים".

גבר טבע בחוף הים בפלמחים (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
  

ביום שלישי נקבע בבית החולים רמב"ם בחיפה מותו של עבד אל-כרים אבו כליב, בן 30 מבסמת טבעון, שטבע שלושה ימים קודם לכן בחוף גל מרין, חוף לא-מוכרז בשכונת קריית חיים בחיפה. המשפחה חוותה טרגדיה כפולה, שכן באותו יום שבו טבע עבד אל-כרים נהרג בתאונת דרכים בן-דודו פאדי אבו כליב, בן 38 מחיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הטביעה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים