שתף קטע נבחר

אישה נמצאה ללא רוח חיים בחדר מדרגות בקריות, בעלה נעצר

צוות של מד"א קבע את מותה של האישה שנמצאה דקורה בקריית ביאליק. בעלה נעצר מפני שבעבר הוא נחשד בעבירות אלימות כלפיה וכלפי אביה - ואף הורחק מדירתם. הוא מצידו טען כי מצא אותה ללא רוח חיים. הוא נלקח לחקירה ומעצרו הוארך בשבוע

 

 

אישה כבת 30 נמצאה אתמול (ו') ללא רוח חיים בחדר מדרגות ליד הכניסה לדירתה בקריית ביאליק. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותה של האישה שנמצאה דקורה, והמשטרה פתחה בחקירה. הבעל נחשד בעבר בעבירות אלימות כלפי המנוחה ואביה, ואף הורחק על ידי בית משפט מהדירה. בתום חקירתו הוא נעצר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים, אך בית משפט השלום בחיפה האריך אותו בהסכמה בשבוע.

הארכת מעצר לבעל החשוד ברצח אישתו בקריות ()
הבעל החשוד

רצח התאבדות קריית קרית ביאליק אישה   (צילום: גיל נחושתן)
המקום שבו אותרה הגופה(צילום: גיל נחושתן)

רצח התאבדות קריית קרית ביאליק אישה   (צילום: גיל נחושתן)
(צילום: גיל נחושתן)

רצח התאבדות קריית קרית ביאליק אישה   (צילום: גיל נחושתן)
(צילום: גיל נחושתן)

 

 

גורמי הרפואה היו אלה שדיווחו למוקד 100 של המשטרה על מציאת גופתה של האישה. במשטרה ציינו כי חוקרי הזיהוי הפלילי בודקים את הזירה, וכי הבעל נחקר וככל שיידרש להמשך חקירה - תיבחן בקשה להאריך את מעצרו. הבעל טען באוזני החוקרים כי מצא את אשתו ללא רוח חיים.

 

במשטרה הדגישו כי "כל כיווני החקירה נבדקים". הבעל נעצר לפני כחודש בחשד לעבירות אלימות במשפחה. אחרי הרחקתו הוא הורשה לחזור לדירה השבוע.

 

עו"ד רועי קרן, פרקליטו של הבעל, סיפר כי מרשו הודיע באותו בוקר לאישה שהוא מעוניין להיפרד ממנה. הפרקליט הוסיף כי הבעל הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה וכלל לא ידע באותו שלב שאשתו מתה מפצעיה.

 

"מדובר בטרגדיה אישית-משפחתית קשה מאוד. החשוד חווה טראומה נוראה כשראה את אשתו מתאבדת למול עיניו. אני מתפלא על המשטרה, שבמקום להושיט לו עזרה ולעזור לו מבחינה נפשית וסוציאלית - שמה לו אזיקים ומובילה אותו לבית המשפט. אני בטוח שמה שהוא סיפר יתברר כנכון, ושהוא ישוחרר".


פורסם לראשונה 11/10/2019 14:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
הבניין שבו אותרה האישה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים