שתף קטע נבחר

משפחה הסתתרה במרתף 9 שנים: "חיכינו לסוף העולם"

צעיר הולנדי מבולבל נכנס לפאב והדהים את העובדים: הוא סיפר שברח ממשפחתו, שמסתתרת כבר 9 שנים בחווה מבודדת וממתינה לסוף העולם. השוטרים שהוזעקו לחווה מצאו את הילדים במרתף סודי ועצרו גבר בן 58

המשטרה בהולנד הוזעקה לחווה מבודדת, שם לפי החשד הסתתרה משפחה במשך תשע שנים ו"חיכתה לסוף העולם". השוטרים הגיעו לחווה אחרי שהבן הבכור הגיע לפאב באזור ואמר שהוא זקוק לעזרה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

בחווה במחוז דרנתה בצפון הולנד חי אבא חולה עם ששת הילדים שלו – בני 18 עד 25. החווה נמצאת בפאתי הכפר רנוולד. כשהבן הבכור הגיע לפאב הוא סיפר לאחד העובדים שהוא נמלט מהחווה, ושמשפחתו חיה שם בבידוד והמתינו לסוף העולם.

דרנתה ב הולנד משפחה הסתתרה תשע שנים במרתף  (צילום: EPA)
החווה המבודדת בדרנתה(צילום: EPA)
הבעלים של הפאב אמר שהצעיר נראה נואש ומבולבל. "אפשר היה להבין שאין לו מושג איפה הוא נמצא ומה הוא עושה. הוא אמר שהוא ברח וצריך עזרה בדחיפות", צוטט הבעלים ברשת BBC.

 

"הוא הזמין חמש בירות ושתה אותן. היה לו שיער ארוך, זקן מלוכלך ובגדים ישנים. הוא אמר לי שמעולם הוא לא למד בבית הספר ושתשע שנים הוא לא הסתפר. הוא סיפר שהוא חי עם אחיו ואחיותיו בחווה, ושבתור הבן הבכור הוא רוצה לשים סוף לצורת החיים של המשפחה".

דרנתה ב הולנד משפחה הסתתרה תשע שנים במרתף  (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
 

כשהשוטרים הגיעו לחווה הם גילו שבסלון יש פתח סודי שמוביל למרתף, שם נמצאו הילדים והאבא, שלפי הדיווחים עבר שבץ לפני כמה שנים. רוג'ר דה חרוט, ראש המועצה המקומית, אמר שהמשטרה עצרה בחווה גבר בן 58 שאינו האב של הילדים, ושהקשר שלו למשפחה לא ברור. הוא סירב לשתף פעולה ונלקח לחקירה. "אני מבין שיש הרבה שאלות. גם לנו יש. המשטרה חוקרת את כל התרחישים האפשריים", אמר דה חרוט.

 

האב וששת הילדים פונו לקבלת טיפול רפואי. הילדים שנמצאו במרתף שרדו במשך השנים בזכות ירקות וחיות שגידלה המשפחה. לפי הדיווחים אם המשפחה הלכה לעולמה והאב עבר שבץ לפני כמה שנים.

 

עצים גבוהים מקיפים את החווה בפרברי הכפר רנוולד. הולנדי שגר בקרבת המקום סיפר שלא ראה ילדים בגינה שמחץ לחווה, והבחין רק בגבר אחד. הדוור המקומי אמר שמעולם לא יצא לו להגיע לחווה המבודדת. "עכשיו כשאני חושב על זה, זה די מוזר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
החווה המבודדת בדרנתה
צילום: EPA
מומלצים