שתף קטע נבחר

קריאות לאחדות בישיבה לזכר הרב עובדיה: "משאלת רבים"

יו"ר כחול לבן אמר באירוע לזכרו של הרב עובדיה יוסף: "אם יש דרך אחת שבה כולם יוכלו לכבד את זכרו - זו דרך האחדות". נתניהו הדגיש: "האחדות - משאלת רבים בעם". בנט קרא לשניים להקים ממשלה יחד, רה"מ פנה לגנץ: "בני, שמעת?"

 

 

יו"ר כחול לבן בני גנץ אותת בצהריים (יום ב') לחברי סיעת ש"ס בישיבת זיכרון מיוחדת שקיימה התנועה לזכרו של הרב עובדיה יוסף ואמר כי "אם יש דרך אחת שבה כולם יוכלו לכבד את זכרו - זו דרך האחדות שמחברת ומכבדת אחד את השני". בישיבה, שבה צוינו שש שנים לפטירתו של הרב עובדיה, השתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר: "זו משאלה של רבים בעם שבאה לידי ביטוי ואני חושב שהיא נכונה".

 

בישיבה השתתפו שרים וחברי כנסת רבים מרחבי הקשת הפוליטית. גנץ ונתניהו ישבו לצדו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי.

נתניהו, דרעי וגנץ בישיבת סיעה של ש
נתניהו דרעי וגנץ בישיבה(צילום: עמית שאבי)

נתניהו, דרעי וגנץ בישיבת סיעה של ש
גנץ אותת לש"ס - והתלחשש עם דרעי(צילום: עמית שאבי)

במהלך הישיבה הדגיש גנץ כי "היכולת של הרב עובדיה לחבר הלכה מצד אחד עם סובלנות ומסורת הייתה יכולת חסרת תקדים כמעט". הוא הוסיף כי "יש בישראל אנשים שמשפיעים על ענייני מדינה השפעה גדולה למרות שאינם פוליטיקאים מכהנים, והרב עובדיה היה אחד כזה בפירוש".

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "במפגש הלא פוליטי הזה יש משהו שנוגע לאחדות העם, זה מה שבמידה רבה מתבטא פה בציבור הזה". בצאתו, נשאל ראש הממשלה אם אנחנו לקראת בחירות שלישיות. "אני מקווה מאוד שלא, נצטרך לעשות את הכל", אמר.

 

במהלך הישיבה אמר ח"כ נפתלי בנט, מראשי הימין החדש כי "נתניהו וגנץ ישובים כאן לזכרו של הרב עובדיה שהיה מאחד בין כולם. זה הזמן לעלות מעל ענייני היום-יום. תקימו ממשלת אחדות במהירות האפשרית". הוא הוסיף: "בשם כל הבית הזה, אני מפציר להתעלות ולהקים ממשלת אחדות בישראל". נתניהו פנה לגנץ ושאל אותו: "בני, שמעת?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
נתניהו, דרעי וגנץ
צילום: עמית שאבי
מומלצים