שתף קטע נבחר

תיעוד: נסע באדום - ותקף את הולך הרגל שכמעט דרס

נהג לקסוס תועד כשהוא חוצה צומת באור אדום סמוך לקריה בתל אביב - וכמעט דורס הולך רגל. לאחר מכן הוא יצא מהרכב והחל לתקוף. עד ראייה: "מזל שהפרידו ביניהם"

  

 

יוצא מהרכב ותוקף: נהג רכב פרטי שחצה רמזור באור אדום סמוך לקריה בתל אביב וכמעט דרס הולך רגל, תועד אתמול (רביעי) תוקף אותו - לאחר שזה, לדברי עד ראייה, העיר לו. מצלמת דש-בורד שהותקנה ברכב שנסע בסמוך תיעדה את האירוע האלים.

 

נהג הרכב הפרטי, מסוג לקסוס, תועד תוקף את הולך הרגל בצומת הרחובות מנחם בגין וקפלן בתל אביב. על פי עד ראייה, התקיפה התרחשה לאחר שהאחרון העיר לו על כך שלא אפשר לו לחצות את הכביש בבטחה.

 

להולך הרגל היה כאמור רמזור ירוק ואילו לנהג הרכב הפרטי הרמזור היה אדום. האירוע החמור תועד במצלמה דש-בורד של הרכב שנסע מאחור, ובו נראה הרכב הפרטי נוסע באור אדום מלא במטרה לעבור במהירות את הצומת העמוס בשעות הפקוקות של הבוקר. לאחר מכן הרכב עצר והנהג יצא מהרכב.

תיעוד רכב עובר באדום נהג אלים ()
תיעוד הרכב שעבר באדום

תיעוד רכב עובר באדום נהג אלים ()

רועי, שנסע ברכב שתיעד את האירוע, אמר ל-ynet כי "הנהג פשוט גנב את הרמזור שכבר התחלף לאדום ולהולך הרגל היה ירוק. הוא פשוט עצר ליד שפת המדרכה באמצע הכביש, יצא מהאוטו ותקף את הולך הרגל שהעיר לו. מזל שאנשים אחרים שהיו שם הפרידו בניהם והפסיקו את זה לפני שזה הפך לאירוע עוד יותר חמור".

 

מהמשטרה נמסר כי לא הוגשה תלונה בעקבות האירוע.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים