שתף קטע נבחר

קשר הדם בין משפחות סלומון ורימל

החברות האמיצה והטרגדיות: אחרי שיוסף, אלעד וחיה סלומון נרצחו בנווה צוף, זכו יקיריהם לתמיכה ואהבה ממשפחת רימל. מצבו של הבן, איתי רימל, מוסיף להיות אנוש, ומצבו של האב אפריים עדיין קשה

האובדן בנווה צוף חלמיש: הרצח המזעזע של בני משפחת סלומון ביולי 2017 חיזק עד מאוד את הקשר בין משפחת רימל שנפגעה אתמול (יום א') בתאונת הדרכים הקטלנית בין צומת גבעת זאב למחנה עופר שבכביש 443 ליד ירושלים, לבין המשפחה שחוותה את הפיגוע הכואב.

 

ציפי רימל עם בתה התינוקת (צילום: קים צילום)
(צילום: קים צילום)

משפחת סלומון, שחגגה בקיץ 2017 את הולדת הנכד, הותקפה בביתה על ידי מחבל שרצח שלושה מבני המשפחה בפיגוע בליל שבת: יוסף סלומון (70), בתו חיה סלומון (46) ובנו אלעד (35). הסבתא טובה, אשתו של יוסף, נפצעה בפיגוע.

 

 

משפחות רימל וסלומון הן מהוותיקות בנווה צוף חלמיש. אפרים, בעלה של ציפי ז"ל, שנפצע בתאונה, היה חבר קרוב של בני משפחת סלומון. אביו, יוגי, היה חבר קרוב של יוסף והם ישבו זה לצד זה בבית הכנסת. ההורים של אפרים היו מבקרים קבועים בבית משפחת סלומון. לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחו בני משפחת סלומון התהדק עוד יותר הקשר עם אפרים, שסייע לבני המשפחה בהכנת האזכרות והאירועים ביישוב.

 

משפחת סלומון ()
משפחת סלומון

טובה סלומון סיפרה על הקשר האמיץ עם משפחת רימל: "יוגי היה החבר הכי טוב של יוסי בעלי ז"ל. מאז הפיגוע בני משפחת רימל ליוו אותנו באזכרות ובכל הפעילויות לזכרם של בעלי וילדיי. יוגי רימל שמר במשך תקופה ארוכה על הכיסא של יוסי ז"ל בבית הכנסת ולא נתן שאף אחד יישב עליו ‑ עד לפני כמה שבועות".

 

טובה מוסיפה בכאב על תאונת הדרכים: "כל האירוע הזה הוא אסון. קמתי בבוקר ופתחתי את הטלפון ונדהמתי מההודעה שקיבלתי מהיישוב. לא האמנתי שזה יכול להיות. זה העלה לי בחזרה את התחושות הקשות מהפיגוע שבו נרצחו בני משפחתי. מאז הפיגוע לא הלכתי לנווה צוף, ועכשיו יש את השבעה שלהם ואני לא יודעת מה לעשות. זו טרגדיה נוראה, איך הילדים יחיו כעת בלי אימא?".

 

מבית החולים שערי צדק נמסר הבוקר כי מצבו של איתי רימל, שנפצע בתאונה ממשיך להיות אנוש, ומצבו של האב אפרים ממשיך להיות קשה. במהלך הלילה עבר אפרים ניתוח בבטן והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. איתי סובל מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש וקיימת סכנה לחייו.

  

חקירת המשטרה העלתה כי רכב שנסע בפראות פגע מאחור ברכב של משפחת רימל ובעוד ארבעה כלי רכב. במשטרת מחוז ירושלים אמרו כי "עולה החשד שהרכב הפוגע נסע במהירות גבוהה מהמותר בקטע כביש זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ציפי רימל ובתה נועם, ההרוגות בתאונה
מומלצים