שתף קטע נבחר

התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי בי-ם: שלושה חשודים נעצרו

המשטרה עצרה שלושה בני אדם, בהם עבריין מורשע, בחשד למעורבות ברצח של יהודה ותמר לפני כשנה. במשך תקופה ארוכה אסר בית המשפט לפרסם פרטים בפרשה שבמסגרתה נעצרו גם קרובי משפחה

 

יהודה ותמר כדורי ז
יהודה ותמר כדורי ז"ל(צילום: מרדכי אסרף)

התפתחות בחקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי בירושלים: המשטרה עצרה היום (ג') שלושה בני אדם, בהם עבריין מורשע, בחשד למעורבות במעשה.

 

בתם של בני הזוג, שרי הללי, אמרה כי המשטרה לא עדכנה אותם על המעצר. "כולנו מקווים שהמעגל הזה ייסגר", אמרה. "מחזקת את ידי המשטרה וכוחות הביטחון שבאמת עושים מאמץ גדול לפענח את המקרה הזה".

 

עו"ד יהודה שושן, המייצג את אחד החשודים ברצח, אמר כי הוא מכחיש כל קשר לאירוע. "זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה, כפי שבוצע מספר פעמים בעבר".

 

 

 

במשך תקופה ארוכה חקירת הרצח הייתה אסורה בפרסום. כחודש לאחר הרצח נחקרו בני זוג בשנות השלושים לחייהם, המקורבים ליהודה ותמר. הבעל הוגדר כחשוד המרכזי ואשתו נחקרה בחשד לקשירת קשר ושיבוש מהלכי משפט.

 

תושב מזרח ירושלים שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה נעצר גם כן בפרשה. המשטרה האריכה את מעצרו חמש פעמים - אולם בסופו של דבר הוחלט כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר.

 

בני הזוג כדורי ז"ל נמצאו בינואר השנה כשהם ללא רוח חיים בדירתם בעיר. חקירה ראשונית העלתה כי קרוביהם של בני הזוג, הורים לשלושה, לא הצליחו להשיג אותם בטלפון. מחשש לחיי השניים הוזעק למקום צוות כיבוי אש. לוחמי האש השתלשלו לתוך הדירה דרך המרפסת, ושם גילו את בני הזוג כשהם כבר לא בין החיים.

 

עו"ד שי לוי, שייצג בעבר את בני משפחת כדורי שנעצרו בחשד לרצח, אמר ל-ynet: "כפי שאמרנו מלכתחילה, עוול נגרם לבני המשפחה שנעצרו בגין חשד לרצח המזעזע. אנחנו מברכים על כל התפתחות בחקירה שתוביל לפענוח הרצח".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מרדכי אסרף
תמר ויהודה כדורי ז"ל
צילום: מרדכי אסרף
מומלצים