שתף קטע נבחר

גלעד שרון: "צריך פריימריז גם לרשימה, הליכוד תנועה דמוקרטית"

בנו של רה"מ לשעבר אריאל שרון קרא באולפן ynet לקיים בחירות פנימיות במפלגת הליכוד גם לרשימה לכנסת: "לנצח נרוץ עם אותה רשימה? זה בניגוד לחוקה ולהיגיון. מכוח מה שוללים את הזכות הבסיסית לבחור ולהיבחר?"

  

 

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, התארח היום (ראשון) באולפן ynet וקרא לקיים פריימריז בליכוד גם לרשימה לכנסת ולא רק לבחירת מנהיג המפלגה. "זה מופיע בחוקה וככה צריך להיות", אמר שרון. "פעלנו כולנו בכל הכוח באפריל כדי שננצח ולא עלה בידינו להרכיב ממשלה, פעלנו בכל הכוח בספטמבר עם אותה הרשימה ועוד פעם לא עלה בידינו, צריך לרענן את השורות". הערב יתקיים כנס הליכוד במטרה להעלות לאישור מרכז המפלגה את ביטול הפריימריז של חברי הכנסת.

 

שרון הוסיף: "לנצח נרוץ עם אותה רשימה? זה בניגוד לחוקה ולהיגיון, יש 120 אלף חברי ליכוד, מכוח מה שוללים את הזכות שלהם לבחור ולהיבחר? על מה גובים מאיתנו דמי חבר אם לוקחים את הזכות הבסיסית הזאת? אנחנו לא יכולים להתהדר בזה שאנחנו מפלגה דמוקרטית אבל לא לקיים בחירות". לדברי שרון, "אין דמוקרטיה בלי בחירות, זו המהות של העניין. זה גם טוב לנתניהו".

גלעד שרון (צילום: ירון ברנר)
"בחירות מיותרות". גלעד שרון באולפן ynet (צילום: ירון ברנר)

גדעון סער באולפן ynet (צילום: אבי מועלם)
"מתמודד ראוי". גדעון סער (צילום: אבי מועלם)

 

 

 כזכור, בית הדין של תנועת הליכוד דחה לפני הבחירות באפריל את בקשת שרון להתמודד במסגרת רשימת הליכוד לכנסת. זאת לאחר שהוחלט שלא לקצר את תקופת האכשרה (הזמן שעבר ממועד תחילת החברות בליכוד) הנדרשת לחבר ליכוד המבקש להודיע על התמודדות.

 

שרון טען היום כי אם נלך לבחירות, זה יהיה צעד מיותר: "צריך היה שנתניהו ימשיך לשנתיים, אבל על זה לא מפוצצים והולכים לבחירות. צריך אחריות לאומית".

 

הוא הוסיף: "על השאלה מי ראשון, לא הולכים לבחירות. שני הצדדים אשמים בזה. אני מקווה שיתעשתו, לא חבל על הכסף? לא חבל על המדינה שתקועה?".

  

שרון סירב להגיד במי יתמוך, בנתניהו או בגדעון סער בפריימריז ואמר: "אולי הם יתמכו בי?".

 

-תתמודד לראשות הליכוד?

"אולי יום אחד, מי יודע?".

 

כשנשאל האם סער הוא מתמודד ראוי השיב שרון: "ברור שהוא ראוי ויש עוד הרבה אנשים ראויים בליכוד. זה טוב שיש מפלגה עם הרבה אנשים ראויים".

 

-הפעם תוכל להתמודד?

"מזמן אני יכול כבר להתמודד. אני קורא לכל חברי מרכז הליכוד לבוא היום מוקדם לגני התערוכה ולדרוש הצבעה חשאית, ולעמוד על זכותם של אנשי הליכוד להתמודד בפריימריז לרשימה".

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
גלעד שרון באולפן ynet
צילום: ירון ברנר
מומלצים