שתף קטע נבחר

ברשימת שותפות הסחר של ארה"ב: ממלכת ווקאנדה

הממלכה מהסרט "הפנתר השחור" נכללה ברשימת המדינות שמנהלות סחר חופשי עם ארה"ב. באתר משרד החקלאות נכתב שהסחר כולל חמורים וברווזים

משרד החקלאות האמריקני הסיר היום (ה') את הממלכה הבדיונית "ווקאנדה" מרשימת המדינות שמנהלות סחר חופשי עם ארה"ב. דובר ממשרד החקלאות אמר לוושינגטון פוסט שהכללתה של "ווקאנדה" ברשימת המדינות הייתה טעות שנעשתה במסגרת בדיקה של המערכת. "המידע על ווקאנדה היה צריך להימחק אחרי הבדיקה", אמר הדובר.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

ממלכת ווקאנדה היא ביתו של הפנתר השחור, גיבור העל של "מארוול". הממלכה הופיעה בחוברות הקומיקס של "מארוול" משנת 1966, ובשובר הקופות "הפנתר השחור" שיצא לאקרנים בשנה שעברה. ווקאנדה היא מדינה אפריקנית מבודדת עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדור הארץ.

אילוס אילוסטרציה ווקאנדה וקאנדה  (צילום: shutterstock)
כרזה של הסרט "הפנתר השחור"(צילום: shutterstock)

ארה
הטעות באתר משרד החקלאות(צילום: רויטרס)
 

פרנסיס צנג, מהנדס תוכנה מניו יורק, הופתע כשנתקל בשם הממלכה כשחיפש מידע על מכסים של מוצרים חקלאיים באתר משרד החקלאות. "בהתחלה הייתי מאוד מבולבל, וחשבתי שאני לא זוכר את שם המדינה מהסרט, והתבלבלתי בינה למשהו אחר", הוא אמר לרויטרס.

 

30% מהרפובליקנים בעד הפצצת העיר מאלאדין

 

לפני שמשרד החקלאות הסיר את שמה של ווקאנדה, צנג הוריד את קובץ האקסל שעוסק ביחסי הסחר של ארה"ב והמדינה הבדיונית. בקובץ נכתב שהסחר בין המדינות כולל בין השאר ברווזים, חמורים, פרות ומוצרי חלב, אלכוהול וטבק.

 

אחרי התיקון צייץ צנג בטוויטר: "טוב, עכשיו משרד החקלאות הוריד את ווקאנדה מהרשימה. אני מניח שאנחנו במלחמת סחר גם איתה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
כרזה של הסרט "הפנתר השחור"
צילום: shutterstock
מומלצים