שתף קטע נבחר

הסיעה את אחיינה על מכסה המנוע - והואשמה בגרימת מותו ברשלנות

מיכל עוזרי, שדרסה לפני כמה חודשים את אחיינה מאי פרץ בן ה-17 ביישוב אשלים, תואשם בגרימת מוות ברשלנות במסגרת הסדר טיעון. לפי ההסדר, עוזרי תרצה שבעה חודשי עבודות שירות ורשיונה יישלל לחמש שנים

מאי פרץ, ההרוג בתאונת הדרכים באשלים ()
מאי פרץ

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (יום ב') לבית המשפט לתעבורה כתב אישום נגד מיכל עוזרי (27) מהיישוב אשלים שבנגב, בגין גרימת מותו ברשלנות של אחיינה מאי פרץ בתאונת דרכים, לאחר שהסיעה אותו על מכסה המנוע של רכבה. כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון, לפיו עוזרי תרצה שבעה חודשי עבודות שירות ופסילת רישיון למשך חמש שנים.

זירת התאונה בה נהרג מאי פרץ באשלים (צילום: רועי עידן)
זירת התאונה באשלים(צילום: רועי עידן)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ואדים סיגל, בחודש יוני בשעות הלילה, הסיעה עוזרי ברכבה ביישוב אשלים את פרץ וקטין נוסף לביתם, כאשר הם יושבים על מכסה המנוע של הרכב, וזאת באופן המסכן את שלומם. בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד הקטין מהרכב והלך לביתו, ואילו הנאשמת המשיכה לנהוג ברכבה, כאשר פרץ עדיין יושב על מכסה המנוע.תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של הנאשמת עלה על פס ההאטה, פרץ החליק ונפל ממכסה המנוע לכביש ומיד לאחר מכן נדרס ע"י הרכב. כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ונפטר עת הובל באמבולנס לבית-החולים.

 

עו"ד סוזי שלו, המייצגת את עוזרי, מסרה בתגובה: "כתב האישום משקף הסדר טיעון בין הצדדים, שהוא הוגן ומבטא נכונה את הנסיבות של המקרה ושל הנאשמת".

 

אימו של מאי, דנה טל-לרנר, מתנדבת במד"א, תיארה בפוסט בפייסבוק לאחר התאונה הטרגית את רגעיו האחרונים של בנה וסיפרה כיצד הגיעה אליו ראשונה והעניקה לו טיפול רפואי ראשוני, בעת שהמתינה לאמבולנס שיפנה אותו לבית החולים.

 

"בליל שישי, הלילה האחרון שלך, נתת לי מתנה, מתנה של צער וכאב עצום ויחד עם זאת זכות ענקית להיות זאת שמגיעה אלייך ראשונה, מפוקסת וחדורת מטרה להציל אותך!", כתבה האם. "להיות זאת שמטפלת בך, גוזרת את בגדייך, מחלצת אותך מגלגלי הרכב ונוגעת בך בן שלי. מדברת איתך, מרגיעה אותך ברגעי דופק אחרונים. רציתי כל כך ולא הצלחתי. אלוהים רצה אותך כל כך לידו כנראה. יותר מעשרים דקות נלחמתי על חייך עד שהגיע אמבולנס! עשרים דקות של נצח", כתבה עוד טל-לרנר. יש לציין כי היישוב אשלים הוא יישוב מרוחק ולוקח זמן עד להגעתו של אמבולנס למי שנזקק לטיפול רפואי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים