שתף קטע נבחר

ההערכה: אביתר נפל קורבן למלכודת עבריינים שהכיר - ונורה למוות

אביתר אזרזר (18) הובא כנראה בעורמה לזירה שבה נרצח והושלך לבור. בחקירה תיבדק עדות על שמיעת ירי לפני שלושה שבועות. אזרזר, לפי עדויות שונות, נפלט ממסגרת חרדית והסתבך עם עבריינים לאחר שעבר מירושלים לבני ברק. חבר המשפחה: "הוא חיפש לעשות כסף"

 

זירת מציאת הגופה זירת הרצח רצח של אביתר אזרזר נער בן 20 (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות הירצחו של אביתר אזרזר (18), שאותר אתמול (יום ו') ללא רוח חיים בבור באזור צומת מורשה סמוך לבית העלמין החדש ברמת השרון. בעקבות מציאת גופתו של אזרזר הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה שהועברה לידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.

 

לפי ההערכה, אזרזר הובא לזירת הרצח בדרך של עורמה המכונה בעולם התחתון "כיפה אדומה". גורם במחוז תל אביב אמר בהתייחסו לנושא כי "זה לא מקום שאנשים מגיעים אליו במקרה".

 

 

 

 

זירת מציאת הגופה (צילום: עידו ארז)
זירת מציאת הגופה(צילום: עידו ארז)

 

משפחתו של הצעיר, שלפי עדויות שונות נפלט ממסגרת חרדית, דיווחה כבר לפני שלושה שבועות על היעדרותו - אולם החיפושים אחריו לא העלו דבר.

 

ככל הידוע, ב-8 בדצמבר התקבל במוקד המשטרתי דיווח על שמיעת ירי באזור צומת מורשה, אך בבדיקה שערכה המשטרה לא אותר דבר. עניין זה ממשיך להיבדק במסגרת החקירה. ביום רביעי האחרון החליטו במשטרה לבקש את עזרת הציבור באיתור אזרזר. האזור שבו נמצאה הגופה מבודד באופן יחסי. ביום שישי אחר הצהריים זיהו עוברי אורח את הצעיר בתוך בור גדול, ולצדו אופנוע.

 

במשטרה מנסים כעת להתחקות אחר מסלול חייו של אזרזר, שלפי כמה ממכריו הסתבך באחרונה עם עבריינים ואף ניהל עמם קשרים מפוקפקים. לפי הידוע, אזרזר עזב את בית משפחתו בירושלים, עבר להתגורר בבני ברק והמשיך להתהלך עם כיפה לראשו.

 

לפי ההערכות, מדובר כאמור ברצח שתוכנן היטב. עם זאת נבדקים גם כיווני חקירה נוספים ובין היתר ייבדק אם אזרזר הובא לזירה בכוח ורק אז נורה והושלך לבור או שמא הרצח אירע במקום אחר - והגופה הושלכה לאזור שבו היא נמצאה. עוד מעריכים כי ייתכן שהקורבן החזיק ברשותו מידע על אדם מסוים ולכן לא מן הנמנע שהוא נורה למוות בנסיבות של קשר לגורמים עברייניים ולא באופן ספונטני.

 

"הבחור הלא-נכון במקום הלא-נכון"

חבר קרוב של משפחת הנרצח סיפר: "אביתר היה ילד מאוד אהוב על המשפחה, החברים וכל האחים. הוא היה בחור חכם מאוד ופיקח. פשוט הבחור הלא נכון במקום הלא-נכון". הקרוב סיפר עוד כי בתקופה האחרונה אזרזר הפסיק ללמוד בישיבה, אך שמר על קשר הדוק מאוד עם משפחתו: "הוא לא למד וחיפש להתפרנס", ציין המכר של המשפחה. "כדי להשיג כסף הוא היה בקשר עם עבריינים. זה יכול להיות ויכוח על מילה של כבוד".

 

החבר של המשפחה ציין כי "כולם ידעו שהוא לא יושב ולומד, אבל למרות הכול הילד כן היה בקשר עם ההורים ועם שאר המשפחה 24/7. באותו יום שהוא נעלם המשטרה כבר עודכנה. הוא היה ילד שחיפש לעשות כסף, ולצערי הוא הגיע למקומות כאלה".

 

קרובים וחברים של משפחת אזרזר פרסמו בימים האחרונים קריאות נואשות ברשתות החברתיות לסייע להם באיתורו של אביתר. אביו אמר בסרטון שפרסם: "בחורים יקרים, כל החברים היקרים של אביתר אזרזר, אני אבא של אביתר. אני מבקש מכם, כל מי שיכול לעזור לנו בקצה חוט ויודע איפה אביתר נמצא, תבוא עליו הברכה. אנחנו מחפשים אותו, כבר שבועיים שאין לו קשר איתו, ניתק הקשר, אנחנו אוהבים אותו, בקשר איתו. אנחנו נשמח מאוד אם יש לכם את קצה החוט כדי שנגיע לאביתר היקר, אני באמת מודה לכם מכל הלב".

 

הלווייתו של אזרזר תצא מחר בשעה 12:00 מבית ההספדים הספרדי הר תמיר בהר המנוחות בירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים