שתף קטע נבחר

שמונה נפגעים קל בשריפה בבניין בן 12 קומות ברמת גן

22 צוותי כיבוי פעלו בשריפה שפרצה בבניין רב-קומות ברחוב ביאליק ברמת גן. בתום סריקות מחשש להימצאות לכודים, פונו לבתי חולים שמונה דיירים שנפגעו קל משאיפת עשן. הערכה: השריפה נגרמה מקצר בארון חשמל

 

 

22 צוותי כיבוי ממחוז דן ויחידת להבה פעלו הבוקר (שלישי) לכיבוי שריפה בבניין בן 12 קומות ברחוב ביאליק ברמת גן. לוחמי אש ערכו סריקות מחשש להימצאות לכודים, ומהבניין פונו שמונה דיירים שנפגעו קל. רחוב ז'בוטינסקי, שהיה סגור לתנועה סמוך למקום האירוע, נפתח כעבור כמה שעות.

 

השריפה ככל הנראה פרצה בגלל קצר בארון חשמל בבניין. עם זאת, חוקרי דליקות עדיין לא קבעו אם אכן זו הסיבה לשריפה.

 

בשעה 10:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב ביאליק. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו לבתי החולים איכילוב בתל אביב, בילינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר שמונה נפגעים במצב קל, כשהם סובלים משאיפת עשן.

שריפה ברמת גן (צילום: כבה מחוז דן)
השריפה ברמת גן(צילום: כבה מחוז דן)

שריפה ברמת גן (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

שריפה ברמת גן (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

שריפה ברמת גן (צילום: יאיר שגיא)
שריפה ברמת גן(צילום: יאיר שגיא)

שריפה רחוב ביאליק רמת גן (צילום: דוברות מד
(צילום: דוברות מד"א)

ליפא הירש, חובש בכיר במד"א, סיפר: "מדובר בשריפה בקומות העליונות של בניין מגורים. לוחמי האש חילצו אלינו בעזרת מנופים את הנפגעים, כולם במצב קל עם סימני שאיפת עשן. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים. בנוסף אנו ערוכים במקום להענקת טיפול רפואי לנפגעים נוספים אם יאותרו כאלה".

 

יוסי (34), דייר בקומה השלישית בבניין, סיפר: "נפל לי החשמל בדירה, אז יצאתי החוצה להרים את הפיוז וראיתי שכל הארון עולה באש. יצאתי מיד מהבית איך שאני עם נעלי בית ופיג'מה, ירדתי למטה במדרגות והזעקתי את מכבי האש".

 

הדייר הוסיף: "אין בבניין מערכות כיבוי כי הבניין מאוד ישן. לא כל הדיירים יצאו וחלק חולצו מהחלונות עם מנוף. זה היה מבהיל מאוד, הייתי על דופק של 200, מרוב הלחץ וההיסטריה נפלה לי כשברחתי אחת מנעלי הבית".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים