שתף קטע נבחר

מהומה בבאר שבע: כוכב "טיקטוק" השליך מעיל, חיילת נשכה ילדים

כוכב ה-TikTok הבינלאומי ג'סי אנדרהיל זרק מעיל לקהל בבאר שבע. חיילת (21) שניסתה לתפוס את המעיל נשכה אנשים ונעצרה

 

ג'סי אנדרהיל ()
ג'סי אנדרהיל

המעיל, המהומה והתקיפה: חיילת בשירות קבע בת 21 נעצרה אתמול (ב') בחשד שתקפה ואף נשכה צופים, חלקם ילדים, במהלך הופעה של ג'סי אנדרהיל, היוטיובר וכוכב אפליקציית ה-TikTok שהגיע ל"גרנד קניון" בבאר שבע. זה קרה כשניסתה עם אחותה הקטנה לתפוס את המעיל שאנדרהיל השליך אל הקהל.

 

לאחר שאנדרהיל השליך את מעילו לעבר הצופים, התפתחה במקום מהומה ורבים מהם ניסו לתפוס את פריט הלבוש בכל מחיר - בהם, כך מתברר, גם אשת הקבע, שעל-פי החשד תקפה ונשכה כמה ילדים. למקום הוזעקה משטרה והיא נעצרה בחשד לתקיפה.

 

 

החשודה הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בבאר שבע, שם אמר נציג המשטרה כי "במהלך ההופעה, זרק כוכב הנוער את מעילו לעבר הקהל. במהלך הניסיון לתפוס את המעיל - נשכה החשודים ילדים שהיו בקהל ודחפה אותם. אחד הילדים נחבל ואחרים נפצעו - אך טרם מסרו עדויות".  

 

עידו פורת (צילום: ישראל יוסף)
עו"ד עידו פורת(צילום: ישראל יוסף)

בחקירתה הודתה החשודה במיוחס לה והביעה צער על המעשה. סניגוריה, עו"ד עידו פורת וחנן אסולין, אמרו בדיון כי "נכון שהנשיכה הזו היא אירוע לא יפה וילדותי, אך זה לא משהו שמעצר בית יפתור. מדובר במי שמשרתת בצבא קבע בבסיס סגור". השופט יריב בן דוד ציין בהחלטתו לשחררה למעצר בית, כי החיילת "אמרה שהיא מצטערת עד עמקי נשמתה ומבקשת סליחה מכל מי שפגעה בו".  בית המשפט הורה לה להתרחק מהמתלוננים ומהקניון למשך כחודשיים וחצי.

 

"צר לנו שמשטרת באר שבע החליטה לעצור בחורה נורמטיבית, שמשרתת שירות קבע בצה"ל", אמר עו"ד פורת. "מדובר במעצר שווא מיותר. נראה שלכבוד סוף השנה הגיעה השעה שהמשטרה תעשה חשבון נפש עם עצמה ותימנע בשנה הבאה ממעצרים מיותרים שכאלה במקרים דומים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים