שתף קטע נבחר

הוארך מעצר החשודה ברצח אישה בכרמיאל; היא טוענת: "הגנתי על עצמי"

המנוחה, אישה בשנות ה-30 לחייה, נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בדירה כשעל גופתה פצעי דקירה. מעצרה של החשודה ברצח, חברתה דינה זלוטניק, הוארך ב-8 ימים. סנגורה: "הן ישבו בבית והמנוחה תקפה את מרשתי בעקבות שיחת וידאו עם ידיד שעוררה את קנאתה"

   

 

דינה זלוטניק, בת 30 מכרמיאל, שחשודה ברצח הבוקר (רביעי) של חברתה (32) בדירה בעיר טוענת להגנה עצמית. כך אמר הערב סנגורה ל-ynet. לפי גרסתה, המנוחה התנפלה עליה בהתקף קנאה, והיא נאלצה להגן על עצמה ודקרה אותה. מעצרה של זלוטניק הוארך הערב בשמונה ימים. השופטת בבית משפט השלום בנצרת קבעה כי קיים חשד ססביר נגד החשודה "ברמה הגבוהה ביותר". 

 

הסנגור, עו"ד עלאא עתאמנה, המייצג את החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי השתיים חברות מילדות. "לדברי הלקוחה שלי, הן ישבו אצלה בבית בערך מהשעה 21:00 אמש, בילו ושתו. לאחר מספר שעות התקשר ידיד של המנוחה, ומרשתי ניהלה איתו שיחת וידאו. לדבריה, זה לא מצא חן בעיני המנוחה שקינאה בה, והיא התנפלה עליה", תיאר עורך הדין. "היא הגנה על עצמה וכך מצאה המנוחה את מותה. מיד לאחר מכן היא מיהרה אל השכן וביקשה ממנו להזעיק עזרה".

הארכת מעצר לחשודה ברצח בכרמיאל (צילום: עידו ארז)
החשודה מובאת לבית המשפט(צילום: עידו ארז)

זירת הרצח בכרמיאל (צילום: אחיה ראב
הזירה בכרמיאל(צילום: אחיה ראב"ד)

המנוחה, אישה בשנות ה-30 לחייה, נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בדירה ברחוב הגליל בכרמיאל, כשעל גופתה פצעי דקירה. החשודה שנעצרה בבוקר מוכרת למשטרה מתחום הסמים. צוות טכנאי זיהוי פלילי של המשטרה הגיע לזירה, ואוסף ממצאים מדירת המנוחה. בני משפחתה הגיעו למקום ופרצו בבכי וזעקות כאב. 

 

 

"כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 32 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה", סיפר פרמדיק מד"א אדי קחני. "היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

 

האישה שנהרגה התגוררה לבדה בדירה בקומה הרביעית של הבניין. אחת השכנות סיפרה כי בשעות הבוקר המוקדמות שמעה דפיקות חזקות מהקומות העליונות. מכרים סיפרו כי המנוחה התגוררה עם אמה עד לא מזמן. "היא רק עברה להתגורר פה לבד לפני קרוב לחודש", סיפרה מכרה.

 

שכנה נוספת סיפרה כי יצאה מביתה סמוך לשעה 5:00 והבחינה באור דולק בדירה. "לא ראיתי מה בדיוק קורה שם, אבל מיד אחרי זה הגיעו ניידות ואמבולנס. נבהלתי כי חשבתי שקרה פיגוע. רק אחר כך הבנתי שזה רצח", אמרה השכנה. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
החשודה מובאת לבית המשפט
צילום: עידו ארז
מומלצים