שתף קטע נבחר

חשד לרצח בפתח תקווה: בן 57 נחנק למוות, החשוד נעצר

המשטרה עצרה תושב העיר בן 50 - שעבד כשומר במחסן של מוצרי חשמל - בחשד שחנק למוות גבר אחר, בן 57, באמצעות חבל במהלך ויכוח שהתגלע בין השניים. הוא נעצר ונסיבות האירוע נבדקות

 

 

תושב פתח תקווה בן 57 נחנק במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) למוות ברחוב השחם שבעיר על-ידי חברו באמצעות חבל. פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. למקום הוזעקו שוטרים שעצרו חשוד בן 50. נסיבות האירוע נבדקות.

 

מפרטים ראשונים עולה כי שעות ספורות לפני האירוע, הנרצח הגיע יחד עם חבריו למבנה שבו עבד החשוד כשומר במחסן של מוצרי חשמל - והחבורה שתתה אלכוהול. בשלב מסוים חזרו רוב חברי הקבוצה לבתיהם למעט אחד, שבינו לבין השומר התגלע כנראה ויכוח.

 

זירת הרצח ברחוב שחם בפתח תקווה (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת הרצח(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

 

כפי הנראה, החשוד ביקש מחברו לא לנסוע על אופניו שכן הוא שתוי. בין השניים פרץ ריב והשומר, על-פי החשד, ניסה לקשור את המנוח לאופניו וחנק אותו למוות. לאחר מכן גרר אותו החשוד לביתן השמירה ויצר קשר עם אחד מקרוביו. הוא ציין בשיחה כי המנוח התעלף. 

 

פראמדיק מד"א בני טבק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתוך המבנה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

 

הרצח בכרמיאל: הוארך בשמונה ימים מעצר החשודה

בתוך כך, אתמול הוארך בשמונה ימים מעצרה של דינה זלוטניק, בת 30 מכרמיאל, שחשודה ברצח חברתה, בת 32, בדירה בעיר, אתמול בבוקר. היא טענה להגנה עצמית. לפי גרסתה, המנוחה התנפלה עליה בהתקף קנאה, והיא נאלצה להגן על עצמה ודקרה אותה.

 

 

 
זירת הרצח בכרמיאל (צילום: דוברות המשטרה )
זירת הרצח בכרמיאל(צילום: דוברות המשטרה )

זירת הרצח בכרמיאל (צילום: אחיה ראב
(צילום: אחיה ראב"ד)

החשודה שנעצרה מוכרת למשטרה מתחום הסמים. צוות טכנאי זיהוי פלילי של המשטרה הגיע לזירה, ואסף ממצאים מדירת המנוחה.

 

האישה שנרצחה התגוררה לבדה בדירה בקומה הרביעית של הבניין. אחת השכנות סיפרה כי בשעות הבוקר המוקדמות שמעה דפיקות חזקות מהקומות העליונות. מכרים סיפרו כי המנוחה התגוררה עם אמה עד לא מזמן. "היא רק עברה להתגורר פה לבד לפני קרוב לחודש", סיפרה מכרה.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים