שתף קטע נבחר

שוב: חשד לבלוני נפץ באזור שדרות, מרחבים ולכיש

חבלני משטרה הוזעקו בעקבות בלונים חשודים שאותרו באזור שדרות וביישובים במועצות מרחבים ולכיש

טרור בלוני הנפץ נמשך. חבלן משטרת ישראל הוזעק הערב (שבת) לטפל בבלונים חשודים שאותרו באזור שדרות. הערב אותרו בלונים חשודים גם ביישוב במועצה האזורית לכיש ובמשק חקלאי במועצה האזורית מרחבים.

בלוני נפץ במועצה אזורית מרחבים (צילום: צביקה סוויסה)
בלוני נפץ במשק חקלאי במועצה האזורית מרחבים(צילום: צביקה סוויסה)

צרור בלוני נפץ באזור שדרות (צילום: דוברות המשטרה )
צרור בלוני נפץ באזור שדרות(צילום: דוברות המשטרה )
 

כוחות המשטרה הוזעקו בעקבות דיווחים על בלונים שנחתו באזור שדרות, שאליהם מחובר חפץ חשוד. חבלן המשטרה נקרא למקום והשטח נסגר עד לסיום הטיפול לנטרול החפץ החשוד. התקרית מתרחשת אחרי שאתמול בערב התפוצץ בלון נפץ בשמי שדרות, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

 

לאור גל הפרחת בלוני הנפץ התריעה המשטרה כי בכל מקרה שבו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. "חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך", לשון הודעת המשטרה. 

 

 

אמש תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר יעדי טרור של חמאס בצפון רצועת עזה, בהם מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקעית של ארגון הטרור. דובר צה"ל ציין כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש". בכך הגיב צה"ל על שיגורים לעוטף עזה.

 

אזעקת צבע אדום נשמעה אמש מעט אחרי השעה 20:15 בשדרות וביישובים במועצת שער הנגב. מצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שיורט על-ידי כיפת ברזל. נזק קל נגרם לבתים בשדרות, ככל הנראה מפגיעת רסיסי טיל מיירט. ב-22:40 שוב נשמעה אזעקת צבע אדום, הפעם ביישובים במועצת אשכול.

 

גם שלשום נשמעה אזעקה בשדרות, ותינוקת בת שלושה שבועות נחבלה בראשה כשאמה החליקה במדרגות בדרכן למרחב מוגן. היום השתפר במצבה, שמוגדר קל עד בינוני. "יש לנו שלושה ילדים ולא ידעתי את מי לקחת קודם", סיפרה האם ל-ynet. "תפסתי את התינוקת, שזה היה ה'צבע אדום' הראשון שלה, ורצנו במדרגות למטה. החלקתי עם הילדה בידיים. היא לא נשמטה מהידיים, אבל שתינו קיבלנו מכה בראש".


פורסם לראשונה 01/02/2020 17:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
שוב חשד לבלוני נפץ באזור שדרות
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים