שתף קטע נבחר

בגלל צילומי סדרה לנטפליקס: חסימות בשבוע הקרוב בת"א

לרגל צילומי סדרה חדשה של נטפליקס, ייחסמו רחובות רבים בכרם התימנים ובלב תל אביב לאורך שעות רבות במהלך ימים. תושבים זועמים: "זו צרה, איפה נחנה?". העירייה: "קלנועיות יסיעו את התושבים". כל החסימות

תושבי שכונת כרם התימנים ותושבי לב העיר בתל אביב גילו אתמול (חמישי) כי בשבוע הבא תיאסר תנועת כלי רכב בכמה רחובות מרכזיים סמוך למקום מגוריהם, בעקבות צילומים לסדרת המתח החדשה של נטפליקס Hit And Run. בסדרה, שצילומיה החלו בשבוע האחרון באזור שוק הפשפשים ללא חסימות משמעותיות, יופיע השחקן והתסריטאי הישראלי ליאור רז, שמשחק בין היתר בסדרה פאודה. ביצירת הסדרה משתתף גם אבי יששכרוף.

 

לכל החסימות ואיסורי החניה - לחצו כאן.

בעקבות צילומים לסדרת המתח החדשה של נטפליקס HIT AND RUN בתל אביב ייחסמו כבישים לתנועה ()
אחד השלטים שהוצבו. "העירייה יכלה לעזור יותר"

אתמול בבוקר החלה הפקת הסדרה לתלות שלטים ברחובות מרכז העיר וכרם התימנים. התושבים קיבלו את ההחלטה בזעם וסיפרו על חוסר נוחות שנגרם להם. "החליטו לחסום את הכניסה לבית שלי", אמר יהונתן שמתגורר ברחוב האר"י שבמרכז העיר. "הדבר המשמעותי יותר הוא שאוסרים עלינו לחנות ליד הבית. עכשיו יהיה נורא יותר למצוא חניה".

 

תושבת אחרת, המתגוררת בשדרות תרס"ט שליד לתיאטרון הבימה, ביקשה מהעירייה אישור חריג לעקוף את החסימה בנסיעה על נתיב תחבורה ציבורית, אולם היא נענתה בשלילה. "העירייה יכולה הייתה לעזור לנו קצת יותר", היא אמרה. "אבל למרות זאת, מדובר בחסימות ארוכות לאנשים שרבים מהם עובדים בבית".

כרם התימנים לב העיר ()

דורון, שמתגורר ברחוב הרב קוק, סיפר כי דווקא מול ביתו ייחסם הרחוב וגם תיאסר חניה. "סוגרים את הרחוב מ-05:00 בבוקר עד 18:00 בערב בימים שני ושלישי, ימים רצופים", הוא אמר. "הצרה הזו מתחילה כבר ביום ראשון, אז לא יאפשרו לנו לחנות מחוץ לבית. מה רוצים שנעשה? איפה נחנה? גיליתי את זה כשחזרתי מהעבודה. חיכה לי שלט שההפקה תלתה על תמרור".

 

מעיריית תל אביב נמסר: "בעיר תל אביב-יפו מצטלמות מדי שנה מעל 300 הפקות, ובחלק לא מבוטל מהן יש סגירות זמניות של רחובות לטובת הצילומים - והכל על פי נוהל ברור. בהפקות אלו, מה שעומד בראש מעייננו הוא רווחת התושבים, וכך גם הפעם. לצורך הצילומים ייחסמו באופן זמני כ-10 רחובות על פני כמה ימים.

 

"העירייה דרשה מחברת ההפקה טיפול אישי ופרטני בתושבי הרחובות, כולל הודעות אישיות, פתרונות בזמן אמת, קלנועיות שתסענה את התושבים למקום חפצם ועוד. חשוב לציין שאי-הנוחות אמנם זמנית, אבל התוצאה תהיה שיר הלל לתל אביב-יפו, אשר ישודר בצפיית שיא בעשרות מדינות בעולם ויחשוף את עירנו האהובה לעשרות מיליוני צופים נלהבים".


פורסם לראשונה 13/02/2020 22:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים