שתף קטע נבחר

צעירה עוכבה לחקירה לאחר שזרקה תפוח לעבר נתניהו וראש העיר נתניה

צעירה שהגיעה לכנס הליכוד השליכה תפוח לעבר הבמה שעליה עמדו רה"מ וראש העיר. הליכוד הבהיר שמדובר במחאה של פעילי בע"ח, אולם המוחים נגד הטיפול של פיירברג בחתולי הרחוב הכחישו כל קשר לתקרית. פעילת המפלגה שנפגעה: "טוב שפגע בי ולא בביבי"

 

 

המשטרה עיכבה הערב (שבת) צעירה שזרקה תפוח לעבר הבמה בכנס הליכוד בנתניה, בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו עמד לצדה של ראש העיר מרים פיירברג.

 

הליכוד מיהר להודיע כי התפוח נועד לפגוע בראש העיר במחאה על הימנעותה מסירוס חתולי רחוב, אך אחת מפעילות הליכוד שהתפוח פגע בה על הבמה ציינה כי המחאה הייתה על הטיפול בפרשת מותו של סלומון טקה שנורה למוות בידי קצין משטרה.

 

אסתר סטיב ()
אסתר סטיב נראית מאחורי נתניהו על הבמה. התפוח פגע בה
 

"ביבי ומרים היו בהלם מהארוע", סיפרה אסתר סטיב, פעילת המפלגה שהתפוח פגע בה. "טוב שהתפוח פגע בי ולא בביבי. מיד תפסו את הצעירה. אני לא מבינה מאיפה לצעירה הזאת הייתה תעוזה לעשות דבר כזה. הבנתי שהיא קשורה למוחים נגד התנהלות המדינה בפרשת סלומון טקה".

 

סטיב סיפרה: "ישבתי על הבמה מאחורי ביבי ופתאום ראיתי צעירה מדלגת על השורות באולם תוך שהיא דוחפת אנשים ואז זרקה חפץ לעבר ביבי. החפץ עבר בין ביבי למרים ופגע לי בכתף. רק אחרי הפגיעה הבנתי שזה תפוח. נהיה לי סימן כחול בכתף בגלל הפגיעה והלכתי להגיש תלונה".

 

בנימין נתניהו ומרים פיירברג בכנס בנתניה (צילום: ניר גרינברג)
בנימין נתניהו ומרים פיירברג בכנס בנתניה(צילום: ניר גרינברג)

 

מפגינים נגד ראש הממשלה בכנס בנתניה (צילום: תשע נשמות)
הפעילים שהפגינו(צילום: תשע נשמות)

 

בתיעוד שהגיע ל-ynet נראו הפעילים קוראים נגד ראש העיר - ואילו פיירברג קראה להם לצאת מהאולם. אנשי הארגון שמחו נגד ראש העיר טענו כי משליכת התפוח אינה קשורה להפגנה שתוכננה מראש.

 

ניר גרינברג, אחד הפעילים מארגון "תשע נשמות" למען חתולי הרחוב סיפר כי ביקשו למחות על מצב בעלי בחיים בעיר. לטענתו, כבר למעלה משנה שהפעילים מוחים בנושא וראש העיר מסרבת להידבר איתם באופן ישיר. "ללא מחלקה וטרינרית מתפקדת הנטל נופל כולו על הפעילים. ההוצאות הכספיות רבות ואנחנו קורסים כלכלית, פיזית ונפשית אל מול הסבל הרב של חתולי הרחוב. לכן הגענו לכנס על מנת שגם ראש הממשלה יידע שמרים מתעלמת מאיתנו".

 

הפעילים הניפו שלטים שבהם נכתב "מרים" ו"בושה". גרינברג סיפר כי פיירברג קראה להם לצאת מהאולם. "כל רצוננו הוא פגישה עם ראש העיר. היא יכולה לסיים את המחאה שלנו אם רק רוצה. אפילו שלחנו התראה ללשכה על המחאה המתוכננת ובכל זאת היא לא רצתה להידבר איתנו".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר גרינברג
נתניהו וראש העיר נתניה מרים פיירברג
צילום: ניר גרינברג
מומלצים