שתף קטע נבחר

יהודה גליק אחרי שנחקר בפעם השלישית: "המשטרה מנפחת סיפור שקרי"

הח"כ לשעבר נחקר בחשד שגנב חומרים מחדר החקירה אחרי שנעצר אתמול בהר הבית. בשיחה עם ynet הוא מכחיש: "לא גנבתי שום דבר. ניסיון לעשות לי דמוניזציה"

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, שנחקר הבוקר (רביעי) שוב במשטרה אחרי חיפוש לילי בביתו, אמר בשיחה עם ynet: "לא גנבתי שום דבר. מנפחים סיפור שהוא שקרי. זה ניסיון של המשטרה לעשות לי דמוניזציה". גליק נחקר בחשד שבסיומה של חקירה אחרת, שנערכה לו אתמול, הוא גנב חומרי חקירה.

יהודה גליק (צילום: מוטי קמחי)
גליק: "בפעם הקודמת שהמשטרה עשתה לי דמוניזציה, זה נתן דחף למתנקש"(צילום: מוטי קמחי)

 

 

גליק נחקר כמה פעמים בימים האחרונים בעקבות פעילותו בהר הבית. אתמול בבוקר הוא נעצר במתחם ההר, לאחר שהפר את כללי ההתנהגות במקום, לפי המשטרה. גליק עצמו טען כי נעצר מפני ש"הלך לאט מדי". השוטרים אזקו אותו ולקחו אותו לחקירה, שבסיומה הוא שוחרר.

 

אך במשטרה חשדו כי עם סיום החקירה הוא גנב חומרים ממסמכיו של החוקר, וכעבור כמה שעות היא פשטה על ביתו במהלך הלילה וערכה בו חיפוש. גליק תיעד את החיפוש וכתב בטוויטר: "שוטרים בבית בחצות הלילה אחרי יום שלם של טרטורים". בתום החיפוש הוא נעצר שוב לחקירה ושוחרר. הבוקר שוב נדרש גליק לחקירה, בפעם השלישית.

ח״כ לשעבר יהודה גליק נעצר כעת בהר הבית על ידי המשטרה ()
מעצרו של גליק אתמול בהר הבית
  

החיפושים בביתו של ח
החיפושים הלילה בביתו של הח"כ לשעבר(מהטוויטר של יהודה גליק)

"לא היה ולא נברא. לא גנבתי שום דבר", אמר גליק ל-ynet. "הטקס שעשו פה אתמול בלילה היה טקס מרושע. אמרתי להם בדיוק איפה החומר - אצל עורך הדין שלי. בארבע לפנות בוקר שלחו אותי ואמרו לי לחזור בבוקר עם החומרים, וזה מה שעשיתי. זה חומר שיש להם אותו בתוך המחשב. מה יש לי לעשות עם חומרי החקירה? איזה סיבה יש לי לגנוב אותם? לא לקחתי שום ראיה שאין בשול מקום".

 

"זה ניסיון של המשטרה לעשות לי דמוניזציה, כדי לא להתייחס להתנהגות העבריינית שלהם בהר הבית על לא עוול בכפי", הוסיף גליק. "הם מנסים לחפות על זה שזרקו אותי על הרצפה. אמשיך להיאבק למען הר הבית. אמשיך בכל הכלים גדי להגן על עצמי".

 

הח"כ לשעבר גם טען כי התנהלות המשטרה תוביל לניסיון נוסף להתנקש בחייו. "בפעם האחרונה שהמשטרה עשתה דמוניזציה, זה נתן את הדחף לאותו מתנקש. כי הם הכריזו עליי שאני האיש הכי מסוכן במזרח התיכון. קיוויתי שהמשטרה תלמד את הלקח. אני מפחד ששוב מישהו ינסה לפגוע בי אם המשטרה תציג אותי ככה. צילמו אותי עשרות צלמים ערבים, וזה עלול להתסיס את השטח". 

 

ח"כ לשעבר גליק נודע במשך שנים במאבקו נגד הגבלת כניסת יהודים להר הבית. הוא כיהן בכנסת ה-20 מטעם הליכוד. באוקטובר 2014 הוא נורה ונפצע קשה בעת יציאה מהכנס השנתי של פעילי הר הבית במרכז מורשת בגין בבירה. המתנקש, מועתז חיג'אזי, נורה למוות כעבור כעשר שעות על ידי כוח של הימ"מ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יהודה גליק
צילום: מוטי קמחי
מומלצים