שתף קטע נבחר

בגיל 83: לברלוסקוני יש חברה חדשה, בת 30

אחרי 12 שנה נפרד ראש ממשלת איטליה לשעבר מזוגתו הצעירה פרנצ'סקה פסקלה, ולפי דיווחים כעת הוא מנהל מערכת יחסים עם חברת הפרלמנט מרטה פאשינה

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני, שנודע במסיבות ה"בונגה בונגה" שלו, נפרד מחברתו זה 12 שנה, ולפי דיווחים הוא יוצא כעת עם חברת פרלמנט הצעירה ממנו ב-53 שנה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

איטליה סילביו ברלוסקוני חברה חדשה מרטה פאשינה מרטה פשינה (צילום: AFP)
ברלוסקוני ופאשינה. טיול עם הכלב(צילום: AFP)

הדיווחים על מערכת היחסים החדשה של ברלוסקוני סיפקו אתמול הסחת דעת חיונית מאוד לאיטליה, העוברת ימים קשים ביותר בשל ההתמודדות שלה עם נגיף הקורונה, שבו נדבקו בשטחה כבר 3,848 בני אדם ו-148 מתו.

 

מפלגת "פורצה איטליה" של המיליארדר בן ה-83 הודיעה כי ברלוסקוני נפרד מחברתו בת ה-34 פרנצ'סקה פסקלה, אך הדגישה כי השניים "נשארים ידידים". נראה כי פסקלה, שבעבר סיפרה בריאיון כי היא מציעה לברלוסקוני נישואים מדי יום, הופתעה מההודעה.

היה האיש החזק של איטליה. "יישארו ידידים" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
היה האיש החזק של איטליה. "יישארו ידידים"(צילום: EPA)

בהצהרה שפרסמה מסרה פסקלה כי היא המומה: "הוא ימשיך להיות יקר לי תמיד. אני מאחלת לו את כל האושר שבעולם ומקווה שהוא ימצא מישהי שתדאג לו כפי שאני דאגתי". פסקלה צדה את עינו של ברלוסקוני לראשונה לפני יותר מעשור, אחרי שהקימה לו מועדון מעריצים.

 

ברלוסקוני, שהיה בעבר נשוי פעמיים, מנהל כעת לפי הדיווחים מערכת יחסים עם מרטה פאשינה, חברת פרלמנט מטעם המפלגה שלו. שמועות על מערכת היחסים ביניהם כבר נפוצו לאחרונה במדורי הרכילות באיטליה.

 

בריאיון שהעניקה פסקלה ל-Novella 2000 הודתה לאחרונה שפאשינה ישנה בביתו של ברלוסקוני, אך טענה כי היא נמצאת שם רק כדי שתוכל לעזור בעבודה בעת הצורך. פסקלה עצמה גרה בווילה שברלוסקוני קנה לה, כמה קילומטרים מביתו באזור מילאנו.

פרנצ'סקה פסקלה. שמלת כלולות לגירושים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פרנצ'סקה פסקלה. שמלת כלולות לגירושים(צילום: AFP)

כשצלמי פפראצי תיעדו את ברלוסקוני ופאשינה יוצאים מבית מלון בשווייץ ולוקחים איתם לטיול את הכלב של פסקאלה – הסוד נחשף. נראה שהטיול עם הכלב היה הגלולה המרה ביותר שפסקאלה נאלצה לבלוע. "משעשע אותי לראות חברת פרלמנט לוקחת את הכלב שלי לטיול. אבל זה בסדר מצדי", אמרה.

 

ברלוסקוני היה האיש החזק ביותר בפוליטיקה האיטלקית במשך יותר משני עשורים, ושימר במשך שנים את מעמדו למרות שורה של שערוריות מין, פליטות פה והסתבכויות משפטיות. בשנת 2003 הוא נידון לשבע שנות מאסר אחרי שהורשע כי שילם עבור יחסי מין עם נערה בת 17 שכונתה "רובי שוברת הלבבות". בהמשך בוטלה ההרשעה.

 

בשנת 2014 דיווחה התקשורת האיטלקית כי פסקלה קנתה שמלת כלולות כדי לחגוג את גירושיו של ברלוסקוני מאשתו השנייה, ורוניקה לאריו. לאריו, שהביאה לעולם שלושה ילדים עם ברלוסקוני, אמרה אז שהיא אינה יכולה עוד לסבול את "ההתרועעות שלו עם קטינות". היא גם הביעה תהיות בנוגע למצבו הנפשי.


פורסם לראשונה 05/03/2020 23:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ברלוסקוני וחברת הפרלמנט פאשינה
צילום: AFP
מומלצים