שתף קטע נבחר

הפאב בחיפה שבו ישב חולה קורונה עבר חיטוי: "לא קיבלנו הנחיות"

פעולות חיטוי בוצעו בכמה אתרים ציבוריים בחיפה, כולל בפאב "הדיוק" שבו ישב אחד החולים. בעל חברת הטיהור: "אסור שעסקים יקרסו". בעלת הפאב: "מחויבים לבריאות שלנו". גם איצטדיון סמי עופר וקרונות הכרמלית טוהרו

  

 

פעילויות חיטוי בוצעו היום (רביעי) בכמה אתרים ציבוריים בחיפה, ביניהם פאב "הדיוק" בכרמל, שבו ישב אחד החולים, תושב משגב. החולה, גבר כבן 68 שהוגדר על ידי משרד הבריאות כ"חולה מספר 62", ישב בפאב ביום שלישי שעבר. הוא מאושפז בבית החולים רמב"ם ומצבו קל.

 

ליאת צוקרמן, מבעלי הפאב, אמרה הבוקר כי לא קיבלה הודעה ממשרד הבריאות על כך שהחולה שהה במקום, וגם לא הנחיות כיצד לנהוג. את המידע שאבה מהתקשורת, ואת חברת הטיהור הזמינה על דעת עצמה. "הגענו אליהם באופן אישי, מתוך מחויבות שלנו לציבור הלקוחות שלנו, לבריאות שלנו. המקום עובר כעת טיהור ויהיה כשיר לעבודה החל מהצהריים". היא הוסיפה כי צוות העובדים ששהה בפאב ביום שלישי, בשעות בהן שהה במקום החולה, נמצא בבידוד. "הבאנו סוללת עובדים חדשים שלא היו כאן באותו הערב".

 

כל עדכוני הקורונה - סיקור מיוחד ב-ynet

 

יקי אגם, בעל חברת הטיהור, סיפר: "כל הכבוד לבעלים פה, שאכפת להם מהציבור ואנחנו נשמח אם כל תושבי חיפה יגיעו היום בערב לפה ויראו שאפשר לחיות עם הקורונה. צריך יותר להיזהר אבל אסור שעסקים יקרסו".

 

 

 

 

חיטוי פאב בחיפה (צילום: עידו ארז )
חיטוי בפאב "הדיוק" שבחיפה(צילום: עידו ארז )

3082 ()

 

חיטוי הכרמלית בחיפה (צילום: עובדי הכרמלית)
חיטוי הכרמלית בחיפה(צילום: עובדי הכרמלית)

חיטוי הכרמלית בחיפה (צילום: עובדי הכרמלית)
(צילום: עובדי הכרמלית)

 

לדבריו, "עשינו כבר מספר עבודות בבתי עסק, ואנחנו רואים שהם חזרו לשגרה במיידי, אין חשש לקורונה, המקום מטוהר ונקי. הצוותים עובדים פה בטכנולוגיית יינון בינארי. אנחנו מתיזים לכל מקום, חודרים מתחת לכיסאות, על השולחנות. אלה לא כימיקלים, זה לא משאיר שאריות, כל בתי החולים בישראל עובדים בטכנולוגיה הזו, משרד הביטחון וכל העסקים שאכפת להם מהלקוחות שלהם. טיפלנו גם במשרדי ממשלה ובנקים ובמשרדי היי טק". 

 

 

 
חיטוי אצטדיון סמי עופר (צילום: איצטדיון סמי עופר)
חיטוי באצטדיון סמי עופר(צילום: איצטדיון סמי עופר)

חיטוי אצטדיון סמי עופר (צילום: איצטדיון סמי עופר)
(צילום: איצטדיון סמי עופר)

 

אמש התקיימה ישיבה של סגן ראש עיריית חיפה, דוד עציוני, ואנשי סיעתו, עם יו"ר הנהלת אצטדיון סמי עופר בחיפה, איתמר ציזיק. בישיבה הוחלט על ביצוע ריסוס וטיהור גם באיצטדיון וגם בקרונות הכרמלית. הפעולות בוצעו היום. בנוסף לריסוס ולניקוי, הוצבו במקום מתקנים לחיטוי ידיים.

 

בנוסף, אתמול בוצע חיטוי בתיאטרון הצפון שבשכונת קריית חיים בעיר. אישה שצפתה בהצגה בשבוע שעבר חלתה לאחר מכן בקורונה. מנכ"ל התיאטרון, עדי קאופמן, אמרה כי האישה הגיע למקום זמן קצר לפני תחילת ההצגה וניגשה ישירות למושבה. "היא לא השתמשה בשירותים ולא הייתה בקפיטריה", דיווחה קאופמן למנויים המודאגים. האישה עזבה את המקום בהפסקה.

 

בתוך כך, עמותת יד עזר לחבר הקימה בחיפה מוקד סיוע בחלוקת מזון לישראלים המצויים בבידוד, בעיקר ניצולי שואה ונזקקים. מנכ"ל העמותה, שמעון סבג, אמר כי משמעות הבידוד היא "בילוי" של שבועיים, מבלי לפגוש אף אחד, או לצאת מהבית, "מה שאומר שהאדם הנמצא בבידוד זקוק לאספקת מזון יומיומית כדי לעבור את התקופה הקשה בשלום. מי שסובל בעיקר הם כמובן השכבות החלשות - ניצולי השואה, הקשישים והנזקקים".

 

המעונינים ייפנו למוקד, שיפעל 24 שעות ביממה בטלפון *8602, וצוות המתנדבים, שצוידו בביגוד מגן, יביא את המצרכים לבית המבודד. סבג אמר כי אם לא תהיה ברירה, יחולקו בצורה כזו גם מוצרי המזון שהוא מחלק מדי שנה לאלפי משפחות בערב פסח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
חיטוי בפאב "הדיוק" בחיפה
צילום: עידו ארז
מומלצים