שתף קטע נבחר

צילום: EPA

יום הולדת בהפתעה במחלקת הקורונה: "לא חשבתי שככה זה יהיה"

ממתקים ושירים בלי מגע: האחות האחראית במחלקה הייעודית של בית החולים פוריה בטבריה ארגנה מסיבת הפתעה לתושב העיר שציין יום הולדת 47. החולה, שמאושפז במצב קל, התרגש מהמחווה: "אלה אנשים נפלאים"

 

 

לא כך דמיין ש', תושב טבריה, את יום הולדתו ה-47. היום (א') הוא חגג את המאורע לבדו ב"מחלקת הקורונה" במרכז הרפואי פדה פוריה בעיר. אשתו וששת ילדיו נמצאים כעת בבידוד. אנשי המחלקה החליטו להפתיע במסיבת יום הולדת מאולתרת - ונטולת מגע, כמובן.

 

ש' אושפז במחלקה ביום שישי האחרון. הוא חלה לאחר ששב מביקור אצל קרובי משפחה מצרפת. "נכנסתי מיד לבידוד בבית ושמרתי על כל ההנחיות. הדבר האחרון שאני רוצה לקחת על עצמי זה שמישהו חלילה יידבק בגללי".

 

ש' הגיע לאשפוז עם חום גבוה, שיעול וקשיי נשימה. מצבו מוגדר קל אבל לדבריו יש עליות וירידות, גם במצב הגופני וגם במצב הרוח.

חגיגות יום הולדת לחולה קורונה שמאושפז בפוריה (צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה)
הצוות בפוריה. "נעשה הכול שתחלים במהרה"(צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה)
 

חגיגות יום הולדת לחולה קורונה שמאושפז בפוריה (צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה)
"לא רוצה שמישהו יידבק בגללי". החולה ש' באשפוז(צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה)

 

אינפו הנחיות קורונה חדשות ()

לכבוד יום ההולדת, ארגנה האחות האחראית אילנה עשהאל סלסילת הפתעות מתוקה שהועברה ל-ש' דרך "מנהרת מעבר" בין אזור התפעול לאזור המבודד. אילנה ואנשי הצוות האחרים בירכו אותו, שרו לו שירי יום הולדת והעבירו לו את המתנה.

 

"אנחנו מאחלים לך הרבה בריאות, נעשה הכול שתחלים במהרה, תתגבר על המחלה במהירות ותוכל לחזור לחיק המשפחה", אמרה עשהאל. "שמחנו להעניק לחולה מארז עם דברים מתוקים, לעשות משהו קטן שישמח אותו ביום ההולדת", אמרו אנשי מרכז הפיצוחים והממתקים בטבריה, שתרמו את הסלסילה. "אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה ושנעבור הכול בשלום".

 

ש' נמצא בקשר טלפוני עם אשתו וששת הילדים בבית בטבריה. גם קרוביו בצרפת הוכנסו לבידוד והוא בקשר טלפוני איתם. "הם דואגים לי אבל מבינים את המצב", אמר.

"לא ככה חשבתי שהיום הזה יהיה. אני חייב להגיד שהצוות פה עושה הכול בכל דרך אפשרית כדי להקל עליי ולשפר לי את ההרגשה וגם את מצב הרוח. יש פה צוות מיוחד במינו, אנשים נפלאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צוות האחיות במסיבה המאולתרת
צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
מומלצים