שתף קטע נבחר

בשל מצבה הבריאותי: ח"כ יעל גרמן מתפטרת מהכנסת

שרת הבריאות לשעבר הודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים לאחר שלקתה באירוע מוחי קל: "לאור מצבי, לא אוכל להקדיש מעצמי כפי שאני רגילה". עידן רול, מקום 34 ברשימת כחול לבן, יחליף את גרמן

 

אבי דיכטר ויעל גרמן בועדת חוק חוקה ומשפט (צילום: אלכס קולמויסקי)
גרמן(צילום: אלכס קולמויסקי)

ח"כ יעל גרמן (כחול לבן) הודיעה הערב (יום א') כי בשל אירוע מוחי קל שבו לקתה היא מתפטרת מהכנסת. את מקומה בכנסת ה-23 שתושבע מחר יתפוס מספר 34 ברשימת כחול לבן, עידן רול.

 

"לאור מצבי, לא אוכל להקדיש מעצמי כפי שאני רגילה וכפי שהתפקיד שלנו בכנסת דורש", אמרה גרמן בהודעת הפרישה שלה. "לכן, אני מגישה את התפטרותי מהכנסת, ומאפשרת לכוח צעיר וחדש לתפוס את מקומי ולמשוך בעגלה שלנו".

 

בדף הפייסבוק שלה כתבה גרמן: "לפני כשבוע עברתי אירוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת, במיוחד לאור האתגרים הצפויים.

 

"אני מקווה לאחר שאתאושש, אמצא את המקום ממנו אמשיך לקחת חלק במאבקים הציבוריים החשובים לנו ובעיקר במאבק על שמירת הדמוקרטיה שלנו".

 

עידן רול ובן זוגו הראל סקעת (צילום: ענת מוסברג) (צילום: ענת מוסברג)
עידן רול ובן זוגו הראל סקעת(צילום: ענת מוסברג)

ח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד ומספר 2 בכחול לבן, אמר: "אין לוחמת כיעל גרמן. שותפה לדרך ולעשייה, דוגמה ומופת לנבחרת ציבור. מאחל לה בריאות וכוח, עוד נראה אותה ממשיכה בעשייתה למען הציבור".

 

גרמן, שהייתה במשך שלוש קדנציות ראש העיר הרצליה, הצטרפה למערכת הפוליטית הארצית לקראת הבחירות לכנסת ה-19 ב-2013. היא כיהנה כשרת הבריאות ממרץ 2013 ועד התפטרותה מהתפקיד בדצמבר 2014.

 

את מקומה של גרמן, שהוצבה במקום ה-13 ברשימת כחול לבן המאוחדת, יתפוס כאמור עידן רול. ראש המטה הגאה לשעבר של יש עתיד נבחר לכנסת ה-21 אך בשל ההתפתחויות הפוליטיות הוא נפלט ממנה לאחר הבחירות לכנסת ה-22. לקראת הבחירות לכנסת ה-23, שבהן קיבלה כחול לבן 33 מנדטים, הוצב רול במקום ה-34. בן זוגו הוא הזמר הראל סקעת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים