שתף קטע נבחר

איים באינסטגרם ודקר 15 פעמים את בת זוגו

אור כהן, בן 26 מלוד, נאשם בניסיון רצח. בפברואר כתב לחברתו: "כמו בומרנג זה יגיע אלייך". לפני שבועיים תקף אותה באכזריות עד שפועלים שהבחינו בו הבריחו אותו במכות. "אלים וחסר מורא", כתבה התובעת

 

זירת אירוע הדקירה בלוד (צילום: מוחמד עבדל רחמן, תיעוד מבצעי מד
הזירה שממנה פונתה הצעירה(צילום: מוחמד עבדל רחמן, תיעוד מבצעי מד"א)

 

בן 26 מלוד נאשם כי ניסה לרצוח את בת הזוג שלו לאחר שיחסיהם עלו על שרטון. בכתב האישום שהוגש הבוקר (רביעי) על-ידי פרקליטות מחוז מרכז נכתב כי הנאשם, אור כהן, תקף את האישה באכזריות עד שפועלי בניין שהבחינו במתרחש הבריחו אותו.

 

לפי הפרקליטות, יחסיהם של השניים עלו על שרטון בתקופה שקדמה לניסיון הרצח, וכהן כעס על מערכת יחסים חדשה שפיתחה האישה. הפרקליטות ציינה כי בחודש שקדם לניסיון הרצח תקף כהן את בת הזוג לשעבר בדחיפות והפיל אותה לרצפה. הוא כתב לה באינסטגרם כי "זה לא הזמן להתחנפויות, את תקבלי את שלך, כמו בומרנג זה יגיע אלייך", כתב. "את יכולה להתעלם אבל לא להתחמק". עוד איים כי "עכשיו נשאר לך רק לחכות לאלמנט ההפתעה חחח... כמה שאני אוהב אותו", והוסיף: "הכל יהיה מכוער. יפה זה כבר לא יכול להיות".

 

ב-17 במרץ הגיעה האישה לבית סבתו של כהן, שם התגורר עימה ועם המטפל הסיעודי, ולנה במקום. למחרת בשעות הצהריים תקף כהן את האישה עד זוב דם, וכשהמטפל הסיעודי שמע את התגרה ניסה להפריד בין השניים - והותקף על-ידי כהן עם בקבוק זכוכית ששבר על ראשו.

 

אז החליט כהן לרצוח את בת הזוג, ולקח שלוש סכינים על-מנת לדקור את האישה. בזמן שניסתה להימלט תפס כהן את שיערה והחל לדקור אותה תוך כדי שהמטפל הסיעודי מנסה להפריד ביניהם. פועלי בניין שעבדו סמוך למקום שמעו את הצעקות ורצו לביתו של כהן.

 

אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים (צילום: shutterstock)
תקף באכזריות עד שהוכה והוברח מהמקום. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

תחילה ניסו הפועלים לשכנע את כהן לעזוב אותה, אך הוא סירב לבקשות וכיוון את הסכינים כלפיהם תוך כדי שהוא ממשיך להכות את האישה, לדקור אותה בגבה ולהטיח את ראשה ברצפה. אחד הפועלים הצליח לבעוט בו בעוצמה והיכה אותו עד שהפיל את הסכינים. אז לקחו שני הפועלים את האישה ומילטו אותה לגינה הציבורית שמחוץ לבניין.

 

כהן יצא בעקבות הפועלים עם שתי סכינים וניסה לתקוף אותם שוב תוך כדי שהגיע לאישה בשנית וממשיך לדקור אותה. במקום נוצרה התקהלות ואחד הפועלים שמצא את חפירה היכה את הנאשם, בעוד שהשני בועט בו עד שירד מגבה של הצעירה, השליך את הסכינים ונכנס בחזרה אל ביתו.

 

הצעירה נדקרה 15 פעמים. נגרמו לה לפצעי דקירה רבים, היא הורדמה, הונשמה ונותחה פעמיים. הפרמדיקית מיכל אלימלך והחובש אריק אלישע ממד"א סיפרו כי "הצעירה הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מפציעות חודרות בגופה. ביצענו בדיקות ומיד פינינו אותה לבית החולים, תוך כדי מתן טיפול רפואי מציל חיים, שכלל מתן סיוע נשימתי ועצירת דימומים". 

 

עו
עו"ד איתי שוחט

 

 "המעשים הקשים מלמדים הן על כוונתו להביא למותה והן על היותו אלים וחסר מורא באופן המקים סכנה גדולה לציבור", כתבה התובעת עורכת הדין נעמה תור זאבי בבקשת המעצר. סנגורו של כהן, עורך הדין איתי שוחט, מסר בתגובה כי "כתב האישום הוגש היום, אנחנו נמסור את תגובתנו לאחר עיון בחומרי החקירה".

 

 במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
דקר 15 פעמים עד שהוברח מהמקום
צילום: shutterstock
מומלצים