שתף קטע נבחר

צילום: דוברות הדסה עין כרם, AFP

עם גיטרה ושלטים בחניה: כך חגגו יום הולדת 93 לתמר

מתנדבות משכונת בבלי בתל אביב סייעו לשמח את תמר שספונה בביתה עם מטפלת ולא יכולה להיפגש עם משפחתה. "אימא ישבה ליד החלון ודמעה מרוב שמחה והתרגשות". צפו בחגיגה

 

 

חגיגה בימי קורונה: משפחתה של תמר אידלסון, שחגגה השבוע יום הולדת 93, לא הייתה יכולה לחגוג איתה את יום הולדתה כבכל שנה, בגלל הגבלות התנועה והנחיות משרד הבריאות. דליה, בתה של תמר, התלבטה מה לעשות ופנתה למנהל השירותים החברתיים בעיריית תל אביב, שבתוך זמן קצר מצא מתנדבות שהגיעו אל מתחת לחלון ביתה של תמר ושימחו אותה.

 

התפשטות הקורונה - סיקור נרחב ב-ynet

 

"אני גרה בבאר שבע, יש אח נוסף שגר בחדרה ויש אחות שגרה ברמת השרון", ספרה דליה. "כולנו מרוחקים מאימא שלנו שהיא אלמנה וגרה עם המטפלת שלה. התלבטתי שבוע ימים איך אפשר לחגוג את יום הולדתה ה-93, התלבטתי אם לפנות לעירייה כי חשבתי שבימים האלו הם בטח עסוקים בדברים אחרים, אבל הם נענו בחיוב. הגיעו מתנדבות עם שלטים, עם מתנה, ועם גיטרה שימחו את אימא שיצאה אליהם מהחלון. הם בחרו קצת אנשים כדי שלא תהיה התקהלות והדבר ייעשה בהתאם להנחיות".

בשכונה של תמר אידלסון, שחגגה יום הולדת 93, התנדבו לשמח אותה ולשיר לה מתחת לחלון ()
עם גיטרה ושלטים - המתנדבות מתחת לביתה של תמר

בשכונה של תמר אידלסון, שחגגה יום הולדת 93, התנדבו לשמח אותה ולשיר לה מתחת לחלון ()
תמר והמטפלת. דמעות של התרגשות

בשכונה של תמר אידלסון, שחגגה יום הולדת 93, התנדבו לשמח אותה ולשיר לה מתחת לחלון ()
מזל טוב לתמר
 

הבת הודתה שגילתה לאימה מראש על המסיבה כי חששה לשלומה: "הייתי עם דפיקות לב מרוב התרגשות וחששתי שזה יהיה כבד על אימא ולכן גיליתי לה שתהיה לה הפתעה ושהיא צריכה להגיע עם המטפלת ולשבת עם כוס מים ליד החלון. ברגע שהם שרו לה שירים אימא ישבה ליד החלון ודמעה מרוב שמחה והתרגשות וגם אנחנו בכינו. זה שימח אותנו ואת אמא".

 

מושיקו בלס, מנהל המרכז בשכונת בבלי, סיפר ל-ynet כי "10 שניות אחרי שהגיעה הבקשה של הבת כבר היו תושבים שנרתמו. הגענו לחנייה מתחת לבית שלה, קראו לה 'תמר תמר' וכשהיא יצאה מהחלון, שרו לה, מסרו לה דרישת שלום מהמשפחה והראו לה שלטים עם ברכות. זה עושה ממש טוב בלב לשמח מישהו ובטח עכשיו בתוך התקופה הזאת שאנשים מחפשים דרך גם לעשות טוב לאחרים. זאת ישראל היפה שתוך זמן קצר אנשים התגייסו לשמח מישהו שהם לא מכירים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלטים וחיוכים - היום הולדת המרגשת של תמר
מומלצים