שתף קטע נבחר

תיעוד: נהג ניקב צמיג של ניידת - כשהשוטר בתוכה

בסרטון שהועלה לרשת נראה נהג מנקב צמיג ניידת תנועה של מרחב נגב - כשהשוטר בתוכה. לסרטון צורף כיתוב בערבית: "ככה מטפלים בהם". המשטרה: "רואים את האירוע בחומרה, זהות החשוד ידועה". מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עדות לחוסר כבוד כלפי המשטרה והיעדר הרתעה"

 

 

 

תיעוד של נהג המנקב צמיג של ניידת תנועה של מרחב הנגב במשטרה בזמן שהשוטר יושב בניידת פורסם ביממה האחרונה ברשת. לסרטון צורף הכיתוב בערבית: "ככה מטפלים בהם". האירוע התרחש לאחר שככל הנראה הנהג נעצר לבדיקה על-ידי השוטרים.

 

ניקוב צמיג ניידתמשטרה ()
תיעוד ניקוב צמיג הניידת
 

מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה, אמר: "הסרטון מראה כמה חוסר כבוד מגלה אדם כלפי המשטרה, ובעיקר היעדר הההרתעה והיעדר החשש מהשוטר. אדם מנקב את צמיגי ניידת, מצלם ואיננו חושש לפרסם את הסרטון ברשתות החברתיות".

 

לדבריו, "המשטרה לא יכולה לשבת בחיבוק ידיים ולעבור לסדר היום על פעולה כזאת, אשר משדרת מסר מזלזל באנשי אכיפת החוק ובחשיבות האכיפה המשטרתית בכבישים. למשטרה תפקיד מרכזי בצמצום תאונות הדרכים והענקת בטחון אישי למשתמשי הדרך השונים בכביש. לכן חייבים למצות את הדין עם אותו אדם למען יראו ויראו".

 

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה את האירוע בו נוקב צמיג ניידת, זהותו של החשוד אשר מצוי בבריחה ידועה ואנו פועלים בכל הכלים על מנת לאתרו".

 

לצד עידוד אנשי כוחות הביטחון בתקופה זו, אירעו מספר מקרים נוספים של אלימות כלפי אנשי משטרה ואנשי כוחות הביטחון.

 

לפני שבועיים דווח ב-ynet על תיעוד שהועלה לרשתות החברתיות, ובו נצפו רוכבי אופנוע ללא לוחית רישוי שניסו להמלט משוטרים ונסעו נגד כיוון התנועה. אחד מהם נהג בפראות וכמעט פגע באחד השוטרים: "רוצה להידרס? בכיף", פרסם ברשתות החברתיות. שלושה מהם נעצרו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים