שתף קטע נבחר

תושב הגולן נעצר בחשד להצתת משרדי מועצות דתיות

החשוד, בן 67, נעצר בחשד שהצית מבנים ברחבי הארץ, גרם נזק לרכוש ושרף ספרי קודש. על פי הערכת המשטרה, הוא ביצע זאת ממניעים אנטי-דתיים

 

הצתה מועצות דתיות ()
אחת המועצות הדתיות שנשרפו

 

המשטרה עצרה היום (רביעי) חשוד בהצתה של כמה משרדי מועצות דתיות ברחבי הארץ בתחילת השבוע. החשוד, תושב הגולן בן 67, נעצר על ידי בלשי היחידה הכלכלית והובא היום לחקירה במשרדי היחידה בלהב 433. ההערכה היא כי ביצע את המעשים ממניע אנטי-דתי.

 

כזכור ביום ראשון לפנות בוקר התקבלו בזו אחר זו תלונות במשטרות ברחבי המרכז על הצתות וגרימת נזק למספר מועצות דתיות. האירועים התרחשו במבנים של המועצות הדתיות בתל אביב, כפר סבא, אשדוד ופתח תקווה. בתל אביב נשרפו ספרי קודש, ונגרם נזק לרכוש.

 

על פי דפוס הפעולה היה ברור כי מדובר במישהו שתכנן היטב את המעשה. בעקבות כך הוטלה החקירה על היחידה הכלכלית (היאל"כ) בלהב 433 שהחלה באיסוף מודיעין וממצאים מהמועצות הדתיות השונות.

הצתה מועצות דתיות ()

 

ההערכה של החוקרים הייתה כי מדובר במישהו שרצה להעביר מסר הקשור לענייני דת. לאחר מספר ימים של חקירה מודיעינית, נדהמו חוקרי היאל"כ לגלות כי החשוד שהם מחפשים הוא תושב רמת הגולן בן 67. הערכה במשטרה כי האירועים בוצעו על כמעין נקמה אנטי דתית ובגלל כעסו של החשוד על הדתיים.

 

הבוקר, לאחר שהצליבו את המידע, פשטו בלשים על ביתו של האיש ועצרו אותו. בנוסף אליו עוכבה בת זוגו לשעבר וגם היא נלקחה לחקירה. כעת ינסו לבדוק האם לחשוד יש קשר לאירועים אחרים שבהם נפגעו מוסדות דתיים והושחת ציוד קודש. מחר בבוקר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחת המועצות הדתיות שנשרפו
מומלצים