שתף קטע נבחר

אנס סדרתי ברח מהמשטרה ונפל מצוק

יוון שלחה אנס סדרתי למאסר של 53 שנה, אך שחררה אותו כעבור 6 שנים בלבד. החודש הוא אנס שוב. אחרי מצוד של שבועיים, במהלך מרדף משטרתי, הוא נפל מצוק באי קורפו ונפצע קשה

אנס סדרתי ששוחרר מהכלא ביוון אנס שוב, וכשברח מהמשטרה נפל מצוק ונפצע קשה. כעת הוא מאושפז בבית החולים באי קורפו ונמצא תחת השגחת השוטרים.

 

המשטרה אמרה שדימיטריס אספיוטיס, בן 47, יעבור ניתוח בעקבות פציעת גב קשה ופגיעה ברגליים. הוא נפל מצוק בחוף באזור לפקימי, סמוך לקאבוס - יעד תיירות פופולרי ביוון. צוותי חילוץ, שהגיעו מהים, איתרו את האנס.

אילוס אילוסטרציה צוק ה אי קורפו יוון (צילום: shutterstock)
צוק באי קורפו ביוון(צילום: shutterstock)
 

האנס הסדרתי נתפס אחרי מצוד שנמשך שבועיים, שבו השתתפו יותר ממאה שוטרים. באותו הזמן האנס, שהיה חמוש, הסתתר באזור מבודד. ב-9 במאי אישה שחיה באזור עם בן זוגה אמרה למשטרה שאספיוטיס חטף אותה, לקח אותה ליער ואנס אותה. היא הצליחה לברוח אחרי יומיים.

 

אספיוטיס הורשע ב-2012 באונס של שלוש תיירות באזור בקיץ 2010. הוא נידון ל-53 שנות מאסר במצטבר, אך החוק היווני אוסר לכלוא מורשעים ליותר מ-25 שנות מאסר. יוון נוטה להעניק שחרור מוקדם למי שנשלחו ליותר מ-25 שנה, בין השאר מטעמי בריאות.

אילוס אילוסטרציה צוק ה אי קורפו יוון (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

האנס הסדרתי אספיוטיס שוחרר אחרי שש שנות מאסר בלבד. הוא נהנה מחוק שנועד להפחית את הצפיפות בבתי הסוהר העמוסים ביוון. החוק עורר ביקורת קשה. ביוון זעמו על שחרורם של פושעים אלימים ומסוכנים שריצו שנות מאסר בודדות. אחרי סדרת מקרי אונס ועבירות אלימות אחרות החוק בוטל.

 

התקשורת היוונית דיווחה שאספיוטיס אנס את שלוש התיירות ב-2010 זמן קצר אחרי ששוחרר מהכלא – שם ריצה מאסר על שלושה מקרי אונס אחרים. במסגרת תנאי שחרורו ב-2018 הוא נדרש להתייצב לעיתים קרובות בתחנת המשטרה המקומית, ונאסר עליו לעזוב את האי.

 

סמוך למקום שבו נתפס אספיוטיס מצאו השוטרים רובה ציד, סכינים וערכת הישרדות שהחביא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
צוק באי קורפו ביוון
צילום: shutterstock
מומלצים