שתף קטע נבחר

"כולם ברחו": איבדה שליטה ונסעה במהירות במעגלים | תיעוד

תיעוד: בעת שנהגת יצאה מחניה בקדימה, דוושת הגז כנראה נתקעה - והיא נסעה לאחור במהירות ובמעגלים, תוך שהיא פוגעת בתמרורים, בפרגולה ובגדר. היא נבלמה ברכב יוקרה ויצאה כמעט ללא פגע. עד ראייה: "זה היה מפחיד"

 

 

נהגת איבדה שליטה על מכוניתה בקדימה - והחלה לנסוע במהירות במעגלים תוך שהיא פוגעת בתמרורים, בפרגולה, בשלט של מסעדה ובגדר. "זה היה מפחיד, בנס אף אחד לא נפגע", סיפר עד ראייה. תיעוד התאונה החריגה - בראש הכתבה.

 

האירוע התרחש אתמול בצהריים (ראשון), בעת שהנהגת המבוגרת נסעה בשדרות הדקלים ביישוב שבשרון. האשה נכנסה לחניה של אולם ספורט הצמוד לבית ספר ולמסעדה. "היא יצאה לקנות אבטיח בדוכן ליד, אך לאחר שחזרה לרכב ונסעה לאחור כדי לצאת מהחניה, החלה פתאום לנסוע לאחור במהירות במעגלים תוך שהיא עולה על המדרכות", סיפר אדם שנכח במקום.

דוושת הרוורס נתקעה לקשישה בקדימה צורן (צילום: עו
נסיעה מהירה במעגלים. מתוך התיעוד(צילום: עו"ד אלי חבוש)

תוך כדי הנסיעה המהירה לאחור במעגלים, הנהגת הצליחה להעביר להילוך קדמי - ושוב החלה לנסוע במעגלים במהירות. "בזמן שהיא נוסעת במעגלים היא פגעה בשני תמרורים והשכיבה אותם על הקרקע, פגעה בשלט של המסעדה שהיה על המדרכה והשכיבה גם אותו, וגם בפרגולה של המסעדה".

 

עד הראייה הוסיף כי "כל מי שהיה במקום ברח, הייתה בהלה רבה. במהלך הנסיעה במעגלים היה שלב שבו היא האטה, אז רצתי לכיוון הרכב כדי לעזור לה, אבל אז הרכב המשיך בנסיעה. מיד ברחתי כדי לא להיפגע".

 

הרכב נבלם רק לאחר שפגע ברכב יוקרה שחנה במקום בזמן שבעליו היה במסעדה. "כשהאנשים ראו שהרכב עצר הם מיד ניגשו אליו ופתחו את הדלת. דוושת הגז הייתה לחוצה, והם כיבו את מנוע הרכב. האשה הייתה בהלם, לא יכלה לצאת מהרכב בגלל ההלם, הוא הוסיף.

 

 

דוושת הרוורס נתקעה לקשישה בקדימה צורן (צילום: רענן בן צור)
התמרור שנפל(צילום: רענן בן צור)

דוושת הרוורס נתקעה לקשישה בקדימה צורן (צילום: רענן בן צור)
שלט המסעדה שנפל(צילום: רענן בן צור)

האירוע כולו תועד במצלמת הרכב של עו"ד אלי חבוש, אשר נסע לכיוון והאט את רכבו כאשר הבחין ברכב שנוסע במעגלים - וגם יצא לעזור לאישה לאחר שרכבה נבלם. "אני רוצה לפגוש אותה רק כדי לראות שהיא בסדר", אמר.

 

"זה היה מפחיד", סיכם עד הראייה. "זה נס שאנשים לא נפגעו, וגם שזה לא קרה בזמן שהתלמידים סיימו את הלימודים. גם לה זה היה נס - הגיע אמבולנס של מד"א שטיפל בה, והיא לא נזקקה לפינוי. הבן שלה הגיע ולקח אותה הביתה".

 

עדיין לא ברור מה בדיוק קרה באירוע, וההערכה היא שדוושת הגז נתקעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עו"ד אלי חבוש
מתוך התיעוד
צילום: עו"ד אלי חבוש
מומלצים