שתף קטע נבחר

סוכל פיגוע דקירה: מחבל נעצר במחסום קלנדיה

פלסטיני שהגיע למעבר מצפון לירושלים כשהוא חמוש בסכין עורר את חשד המאבטחים. הם קראו לו לעצור ומשלא נשמע להנחיות - ירו באוויר. הוא נמלט ונעצר. שני מאבטחים כבני 20 נפצעו קל

 

 

מחבל פלסטיני חמוש בסכין נעצר הבוקר( שבת) על-ידי מאבטחים במעבר קלנדיה שמצפון לירושלים. שני צעירים כבני 20 נפצעו באורח קל במהלך נטרול החשוד.

 

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחשוד בשנות ה-20 לחייו תושב קלנדיה, שהגיע ברגל למעבר כלי הרכב - מה שהעלה את חשדם של המאבטחים במקום.  המאבטחים, שהבחינו בו וחשדו שנשא משהו מתחת לחולצתו, קראו לעברו ומשזה לא נשמע להנחיות - ביצעו ירי באוויר שלאחריו החל החשוד להימלט לכיוון קלנדיה.

 

במשטרה הוסיפו כי המאבטחים פתחו במרדף אחריו ולאחר שתפסו אותו - נפלה הסכין שהוסלקה בגופו. "במהלך ניסיון המעצר החשוד התנגד וכתוצאה מכך נפצעו שני מאבטחים קל". עוד הדגישו במשטרה כי הפלסטיני יועבר לבדיקה רפואית ולחקירת משמר הגבול.

 

 

מעצר בקלנדיה (צילום: 301 העולם הערבי)
המעצר בקלנדיה(צילום: 301 העולם הערבי)

 

הסכין של המחבל החשוד ממעבר קלנדיה (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין שנמצאה על המחבל(צילום: דוברות המשטרה)

ממד"א נמסר כי "ב-09:18 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על ניסיון דקירה סמוך למחסום קלנדיה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני גברים כבני 20 שנפצעו קל בגפיים במהלך נטרול המחבל".

 

במד"א אמרו כי הם פונו לבית החולים הדסה הר הצופים שבעיר וכי הם לא נפצעו מדקירות המחבל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: 301 העולם הערבי
מתוך תיעוד המעצר
צילום: 301 העולם הערבי
מומלצים