שתף קטע נבחר

יצאתי להגשים חלום ולאסוף את בתי מהגן

יוסי והבה תלה שלט בכניסה למספרתו וכתב שהמקום סגור כי הוא יצא להגשים חלום ולאסוף את בתו מהגן. התגובות המפרגנות לא איחרו להגיע. "אנשים הפכו לעבדים שעובדים מבוקר ועד לילה, והם מתחילים להבין כמה ערך המשפחה חשוב", הוא אומר

אם תשאלו הורים מה דעתם על השילוב בין משפחה וקריירה, רובם יגידו שהם היו שמחים לבלות יותר עם הילדים ולעבוד פחות קשה. יוסי והבה, אב לשלושה ילדים ובעל מספרה בשכונת הדר יוסף בתל אביב, החליט לעשות מעשה ותלה אתמול (יום א') את השלט הבא בכניסה למספרה:

 ( )
 
והבה, נשוי בשנית, אב לאלמוג (בת 13) ואורי (בן 9) מנשואיו הראשונים ושל זוהר (בת 3) מנשואיו השניים או כמו שהוא מגדיר אותם - האחרונים, תלה אתמול את השלט וזכה לתגובות נלהבות מהלקוחות. "אנשים שלחו לי הודעות וכתבו לי 'כל הכבוד', 'תמיד תלך אחרי החלומות שלך', 'לא הכל זה כסף בחיים' ועוד. תכננתי מראש שהשבוע הזה אעבוד פחות ולקחתי את הבת שלי להעיף עפיפונים בפארק. היה כיף ושנינו נהנינו מאוד".

 

- יש כאלה שיגידו שאין סיכוי שהם יצליחו לצאת מוקדם מהעבודה. לא עברו לך מחשבות כאלו?

"כעצמאי קשה לי מאוד לסגור את העסק ולצאת. החיים קשים קצת אבל זה בהחלט שווה הרבה יותר מכל כסף או זהב שהייתי יכול לקבל. צריך פשוט להחליט ולעשות ואז כשזה קורה מבינים כמה זה שווה, ואנשים שמסביב מתרגלים. צריך לכבד את מקום העבודה ולשמור עליו אבל אני חושב שאנשים לומדים יותר ויותר כמה ערך המשפחה הוא חשוב בעולם המודרני שעובדים בו מבוקר ועד לילה".

 

אולי יעניין אותך גם:

לגדל שלישיית בנות - לראות ולא להאמין

החרדות שלכם פוגעות בילדים

לדעת אם הילד באמת מוכן לכיתה א'

 

אתה חושב שאבות גרושים עושים מאמץ גדול יותר להיות עם הילדים ומשתדלים יותר? 
"במקרה שלי תמיד הבנתי את החשיבות של הזמן עם הילדים. אני חושב שלגבי אבות גרושים זה משהו אישיותי כי יש כאלו שתופסים מרחק וזה מתאים להם ויש כאלו שהחוסר הזה בימים שלא רואים את הילדים שובר לבבות. אי אפשר לאחות את השברים האלו".

 

- מה אתה מאחל לעצמך?

"לעבוד חצי מהזמן, להרוויח כפול ממה שאני מרוויח וככה יהיה לי עוד זמן משפחה, כלומר הזמן הקסום יכפיל את עצמו. אין לי עדיין מושג איך גורמים לזה לקרות אבל אני עובד על זה. עובדים הפכו לעבדים, רק מחקו את האות ו'. החיבוק המשפחתי יותר ויותר נכנס לתודעה ואנשים מחפשים את הרגעים הקסומים האלו. זה הבסיס להכל - לקום וללכת לישון עם חיוך".

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלבום פרטי
והבה: "יש דברים יותר חשובים מכסף"
צילום: אלבום פרטי
מומלצים