שתף קטע נבחר

אימא ל-3 מצאה דרך יצירתית להתמודד עם הלחץ

אחרי שילדה תאומות, אם מהונגריה חוותה דיכאון אחרי לידה. היא החליטה להתחיל להתאמן בבית ולהעלות סרטונים לרשת - וכיום עוזרת לנשים נוספות. "אימהות צריכות להיות גאות בעצמן כי יש להן את העבודה הקשה ביותר - לגדל את הילדים לחיים מאושרים ומאוזנים", היא אומרת בריאיון ל-ynet

 

 

להיות עם הילדים בבית זה נחמד מאוד אבל גם מתיש ומעייף הרבה פעמים. ג'וקה ציסקוס אנדראסנה (27) מהונגריה, אם לשלוש - תאומות בנות שלוש וילדה בת חצי שנה, החליטה לנצל את הזמן לאימונים עם הבנות ולא ציפתה לרגע שהתחביב יהפוך לדרך לתקשר עם אימהות נוספות ולתת להן השראה ורעיונות, באמצעות דף אינסטגרם עם מעל ל-70 אלף עוקבים. 

 

 (צילום: אלבום פרטי)
(צילום: אלבום פרטי)

"בהיריון עם התאומות הייתי צריכה לנוח הרבה", מספרת ציסקוס אנדראסנה. "אחרי שהן נולדו הייתי בלחץ והיה לי דיכאון אחרי לידה מכיוון שאף אחד לא היה לצידי חוץ מבעלי, אבל לא יכולתי לבקש ממנו עזרה כי הוא היה צריך לעבוד.

 

"בעלי הציע שאקח עזרה כדי שיהיה לי קל יותר וגם הציע שאעשה משהו נוסף כדי לשפר את מצב הרוח. התחלתי ללמוד איטלקית אבל לא נהניתי מזה ואז החלטתי להתחיל לעשות ספורט כשהבנות לצידי. אחרי שראיתי שהולך לי טוב התחלתי לצלם סרטונים ולהעלות לרשת, במטרה לעזור לאימהות אחרות למצוא את האיזון בחייהן".

 

 (צילום: אלבום פרטי)
(צילום: אלבום פרטי)

ציסקוס אנדראסנה המשיכה להתאמן גם בהיריון, וכשהבנות שלה גדלו היא עודדה אותן להתחיל להתאמן יחד איתה. "אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע, חצי שעה כל אימון, ובדרך כלל מעלה סרטון פעם בשבוע לעמודים שלי ברשתות החברתיות. הבנות שלי אוהבות את זה ולפעמים שואלות אילו תרגילים אנחנו הולכות לעשות היום".

 

 

מה את מציעה לאימהות שמרגישות מותשות?

"אם אימהות ימצאו תחביב שהן מתחברות אליו, הן ירגישו הרבה יותר טוב. לגבי ספורט - לא חייבים ללכת למכון. אפשר לעשות כל תרגיל גם בבית. יש הרבה תרגילים בעמוד שלי, כולל כאלו שאפשר לעשות בזמן הנקה.

 

"הסוד לימים קשים עם הילדים הוא תמיד להסתכל קדימה, לעשות הכי טוב שאפשר ולהצחיק את הילדים. אימהות צריכות להיות גאות בעצמן כי יש להן את העבודה הקשה ביותר -  לגדל את הילדים לחיים מאושרים ומאוזנים.

 

"אל תהיו מוטרדות ממראה הגוף שלכן אחרי הריונות, ואם אתן בכל זאת לא מרוצות אפשר להתאמן כמוני או כמו אחרים. כשאנחנו מפעילים את הגוף שלנו, אנחנו מנהלים אורח חיים בריא יותר".   

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלבום פרטי
למצוא את האיזון בחיים
צילום: אלבום פרטי
מומלצים