שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    רב"ש, אם נשארה לך טיפת כבוד - תתפטר!

    הייתי מתומכיו הנלהבים ביותר של רן בן־שמעון כשחתם בבית"ר ירושלים, וכעת לא אשקוט עד שיעזוב. אין שיטה, אין דרך, אין יכולת, אין לחימה – והמאמן ממשיך לשקר לנו ובעיקר לעצמו בסיום משחקים. התפקיד הזה גדול עליו

    אתחיל בגילוי נאות. עוד כשאלי טביב ניהל משא ומתן עם רן בן־שמעון רציתי מאוד שיבוא לאמן את בית"ר ירושלים, ולאחר שחתם שמחתי מאוד והייתה תחושה שהולכת להיות עונה מצוינת. סוף־סוף מגיע מאמן בעל שיעור קומה לבית"ר – טקטיקן מעולה, יודע להעמיד שחקנים על המגרש, מנוסה.

     

    ההתחלה באירופה הייתה מבטיחה והקבוצה המשיכה את המומנטום מהעונה שעברה. שלאף אחד לא יהיה ספק, רב"ש הוא אחד המאמנים הכי טובים והכי אינטליגנטים שיש לנו. אבל כנראה שהתפקיד גדול עליו בכמה מידות. ככל שהעונה התקדמה ראינו שאין שיטה, אין דרך, שחקנים לא ממושמעים טקטית, לא מגיעים למספיק מצבי הבקעה. בית"ר משחקת ללא אגרסיביות ולחימה, והמאמן ממשיך לספר לנו בסוף כל משחק ששלטנו, הגענו להזדמנויות וכדומה. לא מספיק שהוא משקר לנו – האוהדים והתקשורת – איך הוא ישן בלילה אחרי שהוא משקר לעצמו?

     

     (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    (צילום: ראובן שוורץ)

     

    הקבוצה נראית כמו כלום ושום דבר, הכי חלשה בארבע השנים האחרונות. אין הרכב קבוע, בן־שמעון משנה במהלך משחק שבע שיטות, והשחקנים כבר לא מבינים מה הוא רוצה מהם. שלא יספרו סיפורים שבית"ר נחלשה ועזבו שחקנים בכירים, למה מה יש בליגה הזאת חוץ מהפועל באר־שבע? יכול להיות שחסרים שחקן או שניים, אבל עדיין זאת לא סיבה להיראות ככה. קחו דוגמה מהפועל ת"א, קבוצה מפורקת עם שחקנים שבקושי מקבלים משכורת, אוכלים את הדשא ומראים מחויבות ולחימה מול האלופה.

     

    רן בן־שמעון, אם נשארה לך טיפת כבוד – בבקשה, שים את המפתחות ולך. הייתי מתומכיך הנלהבים ביותר כשחתמת וכעת לא אשקוט עד שתעזוב. מאסנו כבר בצורה שבה הקבוצה משחקת והגיע הזמן שטביב יבצע זעזוע לפני שיהיה מאוחר מדי. עדיין יש את גביע המדינה וקיים סיכוי להשיג את הכרטיס לאירופה.

    פורסם לראשונה 27/12/2016 08:03

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    בן שמעון
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים