שתף קטע נבחר

מרתון טבריה לא יוכר כאליפות ישראל

הסיבה: פרק הזמן הקצר לאחר חידוש הקשר בין עיריית טבריה לאיגוד האתלטיקה, לא איפשר לרצים הבכירים להתכונן כהלכה וחלקם כבר תכננו תחרויות חלופיות

גם לאחר ההסכם שהושג לחיסול הנתק הממושך בין עיריית טבריה לאיגוד האתלטיקה, לא יוכר מרתון טבריה ה-40, שיתקיים ביום ששי הקרוב, כאליפות ישראל הרשמית. הסיבה: פרק הזמן הקצר לאחר חידוש הקשר בין שני הצדדים, לא איפשר לרצים הבכירים להתכונן כהלכה וחלקם כבר תכננו תחרויות חלופיות. לפי ההערכה.

 

יחד עם הספקות לגבי השתתפות הבכירים הישראלים, צפויים להגיע רצים מצטיינים מחו"ל. מרתון טבריה נחשב לאיכותי ביותר בין המרתונים בארץ, בזכות התוצאות הטובות ביותר וסכומי הפרסים הגבוהים. למעלה מ-1,500 רצים ישתתפו במרחק המלא, 42.195 ק"מ ובצירוף המקצים למרחקים אחרים.

 

מרתון טבריה הגשום בשנה שעברה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מרתון טבריה הגשום בשנה שעברה(צילום: אורן אהרוני)

 

למרות שהמרתון הקרוב לא יוכר כאליפות ישראל, האיגוד יעניק את מלוא הסיוע לעירייה בארגון המפעל, כולל אנשי המקצוע שלו. היו"ר החדש של האיגוד, עמי ברן, ישתתף במסיבת העיתונאים בטבריה ותהיה זו הופעתו הראשונה בתפקיד.

 

ההערכה שבשנה הבאה, במרתון ה-41, ישוב המפעל להוות את אליפות ישראל הרשמית. ראש עיריית טבריה, יוסי בן-דוד, אמר לקראת המרתון: "לקחנו את האחריות על אירועי העבר". יחד עם זאת, באגוד האתלטיקה טוענים כי אנשי העיריה מעכבים את חתימתם על הסכם חדש וארוך טווח, הנחוץ להכרה במרתון טבריה כאליפות ישראל, וההתייחסות אליו היא כמו למרתונים של ת"א וירושלים שיערכו בחודשים הקרובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מרתון טבריה אשתקד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים