שתף קטע נבחר

מכה לסיעת הפועל בכדוריד: הערעור על פסילת הרשימה לבחירות נדחה

הסיעה תרוץ עם שתי רשימות בלבד לבחירות להנהלת האיגוד ביום רביעי, לעומת שלוש של מכבי ושל הפריפריה. ניסיון להרגיע את נציגי האגודות הנפגעות. הערב: נבחרת העתודה מתחילה את קמפיין מוקדמות אליפות העולם

האם מרכז הפועל ייפגע בבחירות הקרובות לאיגוד הכדוריד? כזכור, רשימה אחת מתוך השלוש שהגיש המרכז לקראת הבחירות שיתקיימו ביום רביעי, נפסלה בעקבות מספר כשלים טכניים (מחיקות, כתב יד במקום דפוס ואי חתימת עורך דין על התיקונים). אתמול (ה') הגישה הפועל ערער על הפסילה, אך ועדת הערעורים דחתה את הנושא.

  

המשמעות היא שהפועל תרוץ לבחירות עם שתי רשימות בלבד, בעוד למכבי יש שלוש רשימות, וגם סיעת פריפריה נמצאת חזק בתמונה ועשויה להשיג שלושה מנדטים, מה שישפיע מאוד על הרכב הנהלת האיגוד.

 

 

יוסי גבע, יו"ר איגוד הכדוריד (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
יוסי גבע, יו"ר איגוד הכדוריד(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

בעקבות המצב, נכון לעכשיו עופר קושמרו מהפועל אשדוד שהיה רשום ברשימה שנפסלה, לא ייכנס להנהלת האיגוד החדשה. בהודעה מסודרת שנשלחה לנציגי האגודות ניסו בהפועל להרגיע, וכך לשון ההודעה:

  

"שלום לכולם. יש לנו עדיין שבעה אנשים ברשימה. אני מבקש מכולם להישאר מחויבים להסכמות שלנו. כך נכניס שבעה אנשים להנהלה כמו שתכננו. בסופו של תהליך, נחליף שני אנשי הנהלה בשמות שהוספנו ברשימות שאושרו. עם אמון וביטחון אחד בשני, נגיע לאותה התוצאה שרצינו. למען הסר ספק, כנרת (נציגת אס"א) תתחלף עם עופר (קושמרו) ושפסה עם יוליאן (נציג הפועל ר"ג). בעוד שנתיים יחזור שפסה להנהלה ויחליף את איל (נציג הפועל ת"א). שוב אני אומר שגם בשתי רשימות, אנחנו מכניסים שבעה חברים וזאת בתנאי שכולם יצביעו לרשימות אלו לפי חלוקה שנציג לפני ההצבעה".

 

עופר קושמרו (עם הגביע) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
עופר קושמרו (עם הגביע)(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

בדומה לכנסת, במקרה שאחד מחברי ההנהלה מסיעה מסוימת פורש/עוזב, הבא בתור ברשימה מחליף אותו, ומכאן הביטחון של מרכז הפועל בכניסתו של קושמרו. יש לציין כי אפשרות חילוף בין חברי הנהלה ניתנת רק לאחר ההתכנסות השנייה שלה ולא לפני כן.

  

נבחרת העתודה פותחת את מוקדמת אליפות העולם

זה אמנם יהיה קשה אבל בנבחרת העתודה מאמינים שאפשר לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל בעוד שלושה ימים לאליפות העולם עד גיל 20 שתיערך בקיץ באלג'יריה. החבורה של אלכסנדר ברקוביץ'

שנמצאת באיי פארו, תחל את קמפיין המוקדמות שלה הערב (ו', 22:00) במשחק מול פינלנד.

 

מחר באותה שעה, תתמודד הנבחרת מול היריבה המקומית וביום ראשון תחתום את הופעותיה בקמפיין המוקדמות מול שווייץ. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית תעפיל לטורניר העולמי. "אנחנו לא פייבוריטים", טוען ברקוביץ'. "שווייץ ואיי פארו טובות מאיתנו. זה טוב כי אין עלינו לחץ גדול מדי. יש אמונה שאפשר לסיים ראשונים בבית".

 

סגל הנבחרת: עומר סימון, ליאור קפלן ותום שם טוב (שוערים); רותם סגל, מור אבנעים, אביב לייפר, דוראל בן סעדון, רן יוניש, סהר שחק, איתמר אלמוזנינוס, נועם אטישקין, דוד פנחסי, עדן ג'ינג'י, הדר מצליח, רותם בר, שי נתן, סרגיי נוסקוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
עופר קושמרו
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים