שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    בגאצקיס מפחד מהשחקנים שלו

    המון פעמים העונה שמענו שההנהלה אשמה והשחקנים אשמים, אבל בהפסד לריאל מדריד היה רק אשם אחד - איינארס בגאצקיס

    מכבי ת"א העונה לא הראתה יציבות בשום תחום. הנהלה שעושה המון בלגן, שחקנים שכל אחד עושה מה שבא לו ומאמנים שמתחלפים במהירות שיא. בגאצקיס שהגיע במין בשורה כזו ש"הבאנו מאמן זר ומפה נצא לדרך אחרת" קיבל המון הנחות בהתחלה (כי אי אפשר לשפוט באמת על משחק-שניים). ברוב המשחקים שהוא ניהל הבעיה הייתה שהשחקנים פשוט התנהגו באגו מוחלט ולא הלכו עם המאמן שלהם. בנוסף, ההנהלה לא משרה שקט. אך במדריד המאמן לא הגיע לעבודה.

     

    כדורסל הוא משחק מאוד דינמי. אתה צריך להיות ער לשינויים כל הזמן, בין אם זה בגלל הקבוצה היריבה או בגללך. בגאצקיס פשוט נרדם בשמירה. אם ווימס קולע 2 מ-8 ונראה מחוץ למשחק, אז צריך להראות לו את הספסל. אם גאודלוק מאבד כדורים בסוף המשחק ומשחק לבד, אז צריך להראות לו את הספסל בלי פחד. אבל בגאצקיס כנראה מפחד.

     

     (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
    (צילום: עוז מועלם)

     

    אני רוצה להבין את ההחלטות שלו מהמשחק. איך יכול להיות שיוגב אוחיון, שעלה למשחק והיה משמעותי וטוב (ניצל את הפציעה של גאודלוק), פשוט חוזר לספסל כאילו לא היה קיים. איך זה שלגל מקל, שהיה מצוין מול אילת בתחילת השבוע, אין מה לתרום למכבי ת"א? איך צירבס, שבדקות ששיחק נראה יותר טוב מאייברסון, לא מקבל כמעט דקות? ואיך ממשיכים ללכת עם דווין סמית' למרות שב-25 הדקות בהן שיחק תרם רק 6 נקודות.

     

    השאלה היא - האם הוא באמת מפחד? האם הוא מפחד מכוכבים שיעשו לו מרד וילכו נגד המאמן כפי שעשו לארז אדלשטיין? האם הוא פוחד מהנהלה שתגיד ששילמה הרבה כסף על ווימס וגאודלוק, אז הוא צריך לשחק איתם? אני רוצה להבין ממה הפחד שלנו נובע ואיך הוא יכול לשנות אותו. אם בגאצקיס יתחיל להיות דינמי וער לאיך שהמשחק מתפתח, ולא יילך רק עם הכוכבים שלו, העונה עוד יכולה להשתנות. כישרון יש, יכולת יש, אז רק צריך להיות מודע למה שקורה במשחק, ואולי, אבל רק אולי, הוא יציל משהו מהכבוד האבוד של מכבי ת"א העונה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים