שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    יעקב שחר - הגיע הזמן לפנות את מקומך

    האיש שהפך את מכבי חיפה לאימפריה, והאוהדים חייבים לו המון, צריך להעביר את המושכות ולהיעלם מקדמת הבמה כדי להביא לשינוי הנחוץ במועדון

    אני מתחיל בהתנצלות – יעקב שחר הוא אחת מהדמויות החשובות בתולדות מכבי חיפה והכדורגל הישראלי בכלל. אני, בתור אוהד ירוק ותיק, חייב לו המון, בעבור עשרות שנים בהן העמיד לנו, האוהדים, אימפריה ירוקה למופת. על כך אין מחלוקת בקרב כל אוהדי הכדורגל בישראל.

     

     אבל השנים האחרונות, השנים האחרונות... איך אפשר להוציא כל שנה קרוב ל 100 (!) מיליון שקל, בצורה כזו חובבנית? להביא עשרות מאמנים, אנשי צוות, שחקנים, ולשחרר אותם – תחנת רכבת ללא שום יד מכוונת. ריבונו של עולם – תשקיע את הכסף ברפואה, בחינוך, באיכות האוויר של תושבי מפרץ חיפה – אבל לבזבז מאות מיליוני שקלים בשביל התוצאה העלובה הזאת?

     

     (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    (צילום: ראובן שוורץ)

     

    לבי עם האוהדים שמסרבים להתייאש, גם אחרי השבוע הקטסטרופלי שעברה הקבוצה. לפני שנתיים קראתי יחד עם רבים אחרים להביא מנג'ר מקצועי למועדון. שחר הביא אחד כזה, והמצב רק החמיר... מומחים טוענים כי זה טבעי שלמועדון יהיו מספר שנות בצורת (אולי 7 כמו בחלום יוסף...), וגם למכבי ת"א היה עשור זוועתי לפני 3 האליפויות האחרונות. אין לי בעיה עם זה - תכריזו על עונה "כלכלית", אל תביאו זרים (ובטח לא צוות זר ומוזר כמו שהבאתם), תשחקו עם שחקני נוער. אני מבטיח לכם שהתוצאה לא תהיה טובה פחות ממה שאנו רואים כעת...

     

    אז מה עושים? מזעזעים! יעקב שחר, ושוב אני מתנצל בפניו, חייב להעביר את המושכות – לבן שלו, לדמות מקצועית בכירה אחרת (גיורא שפיגל?), ולהיעלם מקדמת הבמה. האדם החדש יכהן כנשיא המועדון, ושחר לא יתערב בכלל בהחלטות. שיחתוך את התקציב ב-70%, אין שום בעיה, גם ככה קבוצות עם תקציב של 20 מיליון שקל עושות למיליונרים של שחר בית ספר. לצערי, כפי שהקבוצה נראית, היא חייבת שינוי משמעותי ועמוק, לא שינוי בסגנון ה"כוכב" שהביאו מאיסלנד או החלפת מאמן הכושר. בכדי להחזיר עטרה ליושנה, השינוי חייב לבוא מלמעלה, הכי מלמעלה, ויפה שעה אחת קודם!

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    יעקב שחר
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים