שתף קטע נבחר

סנוקר: רוני אוסאליבן ניצל מהדחה מהמאסטרס

ליאנג וונבו החמיץ כדור שחור שהיה שולח אותו לרבע הגמר ונכנע בסופו של דבר 6:5. היריב הבא של ה"רוקט": רוברטסון או קארטר

 

ניצל בנס. אוסאליבן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניצל בנס. אוסאליבן(צילום: AFP)

 

טורניר המאסטרס היוקרתי בסנוקר שיצא היום (א') לדרך בלונדון לא יכול היה לבקש פתיחה מותחת יותר. ליאנג וונבו הסיני (29) היה רחוק כדור אחד מניצחון מפתיע על האלוף המכהן רוני אוסאליבן (41) אבל החטיא אותו ונכנע 6:5.

 

זה היה משחק הפכפך ומורט עצבים. אוסאליבן הוביל ברוב שלביו, אבל פגש יריב עיקש שפשוט סירב להיכנע. במצב של 2:4 ל"רוקט", ליאנג שנהנה מעונה נהדרת וכבר הספיק לזכות באליפות אנגליה הפתוחה, תואר הדירוג הראשון שלו, ניצח בשלושה משחקונים ברציפות והפך ל-4:5, מרחק משחקון אחד מרבע הגמר.

 

כמעט הפתיע את האלוף. וונבו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כמעט הפתיע את האלוף. וונבו(צילום: AFP)

 

במשחקון העשירי, ליאנג היה בפיגור 55:49 כשנותר רק הכדור השחור על השולחן. הטבעה של הכדור

השחור הייתה שולחת את הסיני לשלב הבא אבל מזווית לא פשוטה הוא החמיץ. אוסאליבן קפץ על ההזדמנות, הטביע את השחור בקלות בהזדמנות הראשונה והשווה ל-5:5. המשחקון ה-11 היה כולו של אוסאליבן שבקור רוח רשם ברייק של 121 נקודות והכריע את ההתמודדות בסטייל.

 

אוסאליבן יפגוש ברבע הגמר את המנצח במשחק בין ניל רוברטסון ואלי קארטר שייפגשו ביום שלישי. ב-21:00 יפגוש דינג ג'ונווי את הכישרון הצעיר העולה קיירן ווילסון. טורניר המאסטרס אמנם איננו מעניק נקודות דירוג אך נחשב לאחד מהיוקרתיים ביותר בסבב בגלל המסורת, הפרסים הכספיים הגבוהים (200 אלף פאונד למנצח) והעובדה שמוזמנים אליו רק 16 המדורגים הראשונים בעולם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
רוני אוסאליבן
צילום: getty images
מומלצים