שתף קטע נבחר

שמש וכפ"ס פוגשים את מכבי ת"א בגביע

כדורעף: היו"ר המיתולוגי שחצה את הקווים לקבוצה מהשרון, ינסה לגבור על האקסית ברבע הגמר (ב', 19:00). שאר המשחקים: מטה אשר/עכו – מכבי הוד השרון, הפועל ירושלים – ק.ק. ת"א, מנשה/חדרה/עמק חפר – אליצור כרמיאל

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורעף יתקיימו ביום שני ובמוקד, המפגש הפיקנטרי בין הפועל כפר סבא למכבי תל אביב (19:00). ליריבות בין המועדונים הצטרף כעת גם יו"ר הצהובים לשעבר, שרגא שמש, שמונה לפני מספר ימים ליו"ר הפועל כפ"ס.

 

שמש שזכה עם מכבי ת"א בחמישה דאבלים רצופים בין השנים 2008-2012, ינסה להביא את אותה מנטליות ווינרית שכל כך חסרה לירוקים. כבר כהחלטה ראשונה החליט למנות לגל גלילי עוזר, עומר דננברג, אקס מכבי ת"א.

 

זוהר בר נצר. "הגרלה אכזרית" (צילום: איגוד הכדורעף) (צילום: איגוד הכדורעף)
זוהר בר נצר. "הגרלה אכזרית"(צילום: איגוד הכדורעף)

 

זוהר בר נצר שהיה שותף מלא לעשייה בעבר עם שמש במכבי ת"א, סירב להתייחס לסיפור, אך דיבר על המשחק: "למרות ההגרלה האכזרית, זהו משחק של להיות או לחדול ונעשה הכל כדי להמשיך לחצי הגמר. צריך לזכור שעד עכשיו כל אחת משלוש הגדולות שמרה על הבית בליגה, למעט ההפסד של הפועל כפר סבא בהרכב חסר למטה אשר/עכו".

 

המנצחת בהתמודדות תפגוש בחצי הגמר את מנשה/חדרה/עמק חפר או אליצור כרמיאל, שישחקו אחת מול השנייה (19:00). הדאבליסטית, הפועל מטה אשר/עכו, תפגוש למשחק מעניין מאוד את מכבי הוד השרון (19:00). מכיוון שהיא מארחת, הקבוצה של נועם כץ פייבוריטית ברורה מול הוד השרון. במשחק הרביעי ייפגשו הפועל ירושלים וק.ק. ת"א (20:00).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים