שתף קטע נבחר

מכה למכבי ראשל"צ: ולדי קופמן נפצע בברך

המרכז הפותח של סגנית האלופה נפגע במהלך אימון הקבוצה, חומרת פציעתו עדיין לא ברורה. בכל מקרה יחמיץ את המפגש מול רמה"ש בליגה (ו', 16:00) בגלל כרטיסים אדומים

העונה מלאת הפציעות של מכבי ראשון לציון נמשכת. המרכז הפותח של הצהובים, ולדי קופמן, נפגע בברכו במהלך אימון הקבוצה ועשוי להיעדר לתקופה ארוכה מהמגרשים.

 

נכון לעכשיו חומרת הפציעה שלו עדיין לא ברורה, אך לפי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי השחקן סובל ממתיחה ברצועות שעשויה להשבית אותו לחודשיים.

 

ולדי קופמן. פציעה לא קלה (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
ולדי קופמן. פציעה לא קלה(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

קופמן יעבור בדיקות מחר (ה') בבית החולים קפלן כחלק משיתוף הפעולה בין המועדון למרכז הרפואי, ואז יתברר סופית סוג הפציעה ומשך תקופת ההחלמה.

קופמן בכל מקרה לא היה אמור לקחת חלק במשחקה של ראשל"צ בשישי (16:00) מול א.ס רמת השרון בחוץ, מאחר שהורחק במחזור הקודם מהמשחק מול מכבי תל אביב בכרטיס אדום (השני שלו העונה).

 

עם כל הכבוד למשחק מול רמה"ש, בראשל"צ חושבים על חצי גמר הגביע ב-23 בפברואר מול מכבי ת"א. בלי קופמן יהיה להם קשה מאוד לתת פייט לאלופה. כזכור, בתחילת העונה סבלה ראשל"צ מפציעותיהם של דייויד ראשיץ' (פריצת דיסק) ורוברט מרקוטיץ' (ברך). בהמשך גם טל גרא (שבר ביד), דניאל פרידמן ואלדר שיקלושי נפצעו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדי קופמן
צילום: עוז מועלם
מומלצים