שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    היהלום החדש של יובנטוס

    רבים הטילו ספק ביכולתו של מירלאם פיאניץ' ליהכנס לנעליו הגדולות של פול פוגבה, אבל הבוסני מוכיח ממשחק למשחק שהוא אחת הרכישות הטובות של יובה בשנים האחרונות

    מיראלם פיאניץ' לא פחות חשוב מבופון בשער ומהיגוואין בחוד עבור יובנטוס. רכישתו תסייע לגברת הזקנה מאוד כבר העונה. הבוסני, בקרוב בן 27, נמצא כיום בשיא הקריירה שלו. הוא התחיל להתעניין בכדורגל כשאביו, פרהודין, שיחק בליגה הבכירה בלוקסמבורג ב־1997. שבע שנים מאוחר יותר עבר פיאניץ' למץ הצרפתית, בשורותיה ישחק יותר מאוחר בבוגרים.

     

    התחנה הבאה בתור הייתה ליון, בה כבש 16 שערים ב־120 בהופעות בין 2008־2012 – מספרים יפים לקשר לא התקפי. כבונוס, הוא תרם לעלייתה לחצי גמר ליגת האלופות, כשרק באיירן מינכן עמדה בדרכה לגמר.

     

     

     (צילום: getty images) (צילום: getty images)
    (צילום: getty images)

     

     בקיץ 2012 ביצע הקשר המוכשר עליית מדרגה נוספת בקריירה, כשחתם ברומא. 30 שערים ב־180 משחקים, ראיית משחק טובה ובישולים לחלוצי קבוצתו הקנו לו שם עולמי. הוא גם שחקן נבחרת בוסניה, שהגיעה לטורניר הגדול הראשון שלה במונדיאל 2014. לצידו כיכבו בגוביץ' בשער, לוליץ' ומנדוניאנין בקישור וכמובן אדין דז'קו, הסופרסטאר של הדרקונים (כן, ווילס ובוסניה חולקות את אותו הכינוי).

     

    ב־2016 נחת יובנטוס. היו חששות לגבי יכולתו להיכנס לנעליים הגדולות של פול פוגבה, אבל הם התבדו מהר מאוד. ככל שעובר הזמן, רואים שמדובר באחת הרכישות הטובות של יובה בשנים האחרונות. יש לו 8 שערים, כמו לחואן קווארדאו וגם חמישה בישולים. יובנטוס תצטרך אותו בשיאו גם בליגה וגם בגביע, אבל לא פחות חשוב – לקראת שמינית־גמר ליגת האלופות מול פורטו בסוף החודש. עבורו עונה זו יכולה להיות נקודת מפנה בקריירה – משחקן טוב עם פוטנציאל לסופרסטאר עם קבלות.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים