שתף קטע נבחר

סנוקר: בארי הוקינס זכה בגראנד פרי

השחקן האנגלי ניצח 7:10 את ראיין דיי בגמר תוך שהוא רושם חמישה סנצ'ריז ושורד ניסיון קאמבק מרשים: "אני מרגיש הקלה כעת"

תוך תצוגת סנוקר איכותית במיוחד במשך רוב שלבי המשחק, השחקן האנגלי, בארי הוקינס (37), זכה אתמול (א') בתואר הדירוג השלישי בקריירה שלו והראשון מזה כמעט שלוש שנים. הוקינס ניצח 7:10 את ראיין דיי הוולשי בגמר טורניר הגראנד פרי בו השתתפו 32 השחקנים הטובים ביותר בשנה החולפת.

 

הוקינס רשם במהלך הגמר לא פחות מחמישה סנצ'ריז (רצפים של 100 נקודות ומעלה) ולפרקים נראה היה שהוא מסוגל לאיים על השיא של סטיבן הנדרי האגדי שרשם שבעה סנצ'ריז במשחק גמר ב-1994.

 

שרד כל ניסיון קאמבק. הוקינס (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שרד כל ניסיון קאמבק. הוקינס(צילום: gettyimages)

 

היכולת המצוינת של הוקינס העניקה לו יתרון מבטיח 3:9, מרחק משחקון אחד מהתואר. אך דווקא כשנראה היה שהוקינס בדרך לניצחון קליל, דיי שרשם שבוע מצוין והפתיע בעצם העפלתו לגמר, החל בקאמבק

 מזהיר ועם רצפים של 93, 87, 84 ו-75 צימק ל-9:7 בלבד. לדיי הייתה הזדמנות גם במשחקון הבא אבל הוא החמיץ כדור חשוב וריצה של 30 נקודות של הוקינס הבטיחה לו את הניצחון במשחק ובטורניר כולו. מיד כשהכניס את הכדור השחור המכריע, שיחרר הוקינס אנחת רווחה גדולה שהמחישה עד כמה נלחץ מניסיון החזרה השאפתני של יריבו ועד כמה הוקל לו כעת.

 

הוקינס שייהנה מפרס כספי בסך 100 אלף פאונד אמר בסיום: " שיחקתי נהדר במשך כל השבוע. אני מאושר מכך שהחזקתי מעמד בגמר, אני מרגיש הקלה כעת. מגיע כל הקרדיט לדיי על שלא ויתר ".

 

להוקינס ולדיי לא יהיה זמן רב לנוח. כבר היום נפתחת בקרדיף אליפות ווילס הפתוחה שתעניק 70 אלף פאונד למנצח. הוקינס יפגוש בסיבוב הראשון את פרייזר פטריק הסקוטי, בעוד דיי יתמודד מול דייויד גילברט האנגלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
בארי הוקינס
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים