שתף קטע נבחר

כדוריד: הדיון על כמות הזרים נדחה

הוועדה המקצועית שוב בחרה שלא לדון בנושא הבוער. "אין מה לדאוג, אין מצב שלא יצביעו על הגדלת הכמות בישיבת הנהלת האיגוד בתחילת חודש מרץ", אמר אחד המשתתפים. שמחי והבר סקרו את פרויקט 2024 והנבחרות השונות. דיון נוסף נקבע ליום ראשון

בישיבת הוועדה המקצועית שנערכה אמש (ב') שוב הוחלט לדחות את הדיון על הגדלת מכסת הזרים בליגת העל. "לא היה זמן, נדבר על זה בפעם הבאה", אמר אחד המשתתפים. "אין מה לדאוג, גם אם הנושא לא יעלה, בישיבת הנהלת האיגוד זה יעלה בטוח, גם אם כמה אנשים לא יסכימו לכך". הוחלט על כינוס ישיבה מסכמת ביום ראשון הבא לקראת הדיון בהנהלת האיגוד בתחילת חודש מרץ.

 

המחלוקת העיקרית בתוך הוועדה היא בנוגע לכמות הזרים. נכון לעכשיו המכסה עומדת על שניים לקבוצה. חלק מחברי הוועדה מעוניינים בשלושה זרים, ישנם כאלה שאפילו רוצים ארבעה, אולם במקביל קיים לחץ מצד מרכז הפועל להשאיר את כמות הזרים הקיימת כדי לא לאפשר לקבוצות הגדולות לפתוח פער משמעותי מהקטנות.

 

דורון שמחי (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
דורון שמחי(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

במהלך הדיון אתמול הוצג לחברי הוועדה פרויקט 2024 ע"י המאמן הלאומי, שחר הבר, והפרויקטור, דורון שמחי. בנוסף, התקבלה החלטה עקרונית על הקמת תת ועדה שתכלול אנשי מקצוע ותיקים שתייעץ.

 

"למדנו מספר נושאים ביניהם מצב הנבחרות, המיקומים, התקציבים ויתר הפטרים כהכנה לדיון האסטרטגי", אמר דודי פלח, יו"ר הוועדה המקצועית החדש. "בחרנו שלא לקיים על רגל אחת היום דיון לגבי מספר הזרים בליגה. הדיון הבא יתרכז גם בנושא הזרים".

 

"שמענו סקירה מדורון שמחי על הפרויקט בגרמניה ועל הפירמידה כולה, איל מלווים ומצמיחים שחקנים לאורך התהליך. שחר הבר סקר את משימות הנבחרות הלאומיות. כרגע אין עוד המלצות", סיכם פלח.

 

במשחק דחוי מהמחזור ה-15 תארח הראשונה בטבלה, מכבי תל אביב, את השלישית, בני הרצליה (20:30). האלופה כבר עם 16 ניצחונות רצופים, ורחוקה שניים נוספים מהשוואת השיא אותו קבעה ב-2013/14.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
דודו פלח
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים