שתף קטע נבחר

כדורעף: הפסד מאכזב למכבי ת"א מול גלאטסראיי

רבע גמר גביע האתגר: הצהובים היו שווים לפחות מערכה אחת, אבל כשלו כל פעם ברגעי ההכרעה בדרך ל-3:0 (25:23, 25:23, 27:25). בר נצר: "הייתה חסרה האמונה". שוורץ: "באתי רגוע מדי, לא היו לי אנרגיות"

ההפסד של מכבי תל אביב הערב (ג') לגלאטסראיי במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע האתגר - 3:0 (25:23, 25:23, 27:25), יישב עוד הרבה זמן בראש של זוהר בר נצר. קבוצתו קיבלה סוג של יריבה בהזמנה, בטח בשלב כל כך מתקדם באירופה, אבל כשלה במאני טיים וסיכוייה להעפיל לשלב הבא קלושים.

 

"יש לי הרגשה מוזרה", אמר בסיום בר נצר. "היינו שווים לפחות מערכה אולי אפילו שתיים. מצד שני היו רגעים במשחק שהייתה חסרה לנו האמונה בניצחון. בוא נלמד מזה".

 

בר נצר. אכזבה גדולה (צילום: איגוד הכדורעף) (צילום: איגוד הכדורעף)
בר נצר. אכזבה גדולה(צילום: איגוד הכדורעף)

 

המאמן ציין איפה לדעתו קבוצתו נפלה היום: "החלוקה של הכדורים לא הייתה כל כך נכונה. הרגשתי קצת שאנג'לקו צ'וק היה פחות טוב. מארק פלויטצר וליאו דוס סנטוס ניסו לחפות, ואח"כ לא מסרו לו מספיק. אלה החלטות רגעיות של מוסר".

 

הליברו, עומרי שוורץ, לקח אחריות: "זה מרגיש פספוס, מאוד משקף את מה שעבר עלינו במגרש כרגע. זה נורא מתסכל. קיבלנו קבוצה של נראית טוב, אבל גם אנחנו לא הצלחנו לשחק טוב. לא אהבתי את איך ששיחקתי היום. האנרגיה שלי הייתה חסרה וככה גם הקבוצה נראתה. אולי באתי רגוע מדי למשחק הזה. גם אנדרדוג צריך לדעת לדפוק את הפייבוריט".

 

דוס סנטוס בלט אצל המפסידה עם 21 נקודות. הגומלין ייערך בעוד שבועיים באיסטנבול וכדי לעבור שלב הצהובים יצטרכו לנצח שני סטים ולשלוח את המפגש למערכת זהב 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוד סלברמן, איגוד הכדורעף
בר נצר
צילום: דוד סלברמן, איגוד הכדורעף
מומלצים