שתף קטע נבחר

כדוריד: תיקו בדרבי השרון, ניצחונות לראשל"ציות

בני הרצליה ורמה"ש נפרדו ב-26:26 דרמטי, הפועל ראשון לציון ניצחה 30:36 את נס ציונה מכבי ראשון לציון גברה על חולון 23:30

המחזור ה-16 בליגת הכדוריד הושלם היום (שישי). הפועל ראשון לציון ניצחה את נס ציונה, מכבי ראשון לציון ניצחה את חולון, אס"א תל אביב גברה על הפועל רמת גן, הפועל אשדוד ניצחה את רחובות והדרבי של השרון בין בני הרצליה לא.ס רמת השרון נגמר בשוויון.

 

בני הרצליה - א.ס רמה"ש 26:26

המארחת הוליכה בארבעה שערים עד לדקות הסיום אך למרות זאת, היא לא הצליחה לנצח. במצב של 26:22, כשלא נותר זמן רב עד לסיום המשחק, פצחה סגנית המוליכה בקאמבק, רצה 0:4 וקבעה שוויון דרמטי פחות משלוש דקות לסיום. ירין רוטברג עצר זריקת פנדל של טל הרשקוביץ. מנגד גיל יעקב סיפק עצירה גדולה. בהתקפה האחרונה במשחק, ממש על הבאזר, פלח כבש לרמה"ש, אחרי מסירה של אלזוביץ, אבל השופטים החליטו בסופו של דבר שלא לאשר את השער.

 

תיקו דרמטי בדרבי השרון (צילום: איגוד הכדוריד)
תיקו דרמטי בדרבי השרון(צילום: איגוד הכדוריד)

 

הפועל ראשון לציון – א.כ נס ציונה 30:36

ניצחון שני ברציפות למארחת (שהיה גם הניצחון השני שלה בבית העונה). האדומים במקום החמישי בטבלה, שתי נקודות פחות מרמה"ש השנייה, הובילו לאורך כל המשחק וניצחו בסופו של דבר.רנאטו ווגרינץ כבש 10, שי הרשקוביץ בלט עם 7 שערים ואריאל רוזנטל 5.

 

מכבי ראשל"צ – מ.כ חולון 23:30.

מכבי ראשל"צ שיחקה אמש, וניצחה לאחר שהייתה בפיגור 15:14 בסיום המחצית הראשונה. יואב נאמן הרבה לכבוש לראשל"צ – 8 שערים, איבן קראצ'יץ' הוסיף 7 שערים. מתן גולץ כבש 5. מכבי ראשל"צ כבר עם 21 נקודות. חולון נותרה במקום ה-7 עם 14 נק'.

 

 

תוצאות נוספות: אס"א ת"א – הפועל ר"ג 30:35, עירוני רחובות – הפועל אשדוד 28:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי אלאלוף
הפועל ראשל"צ
צילום: גבי אלאלוף
מומלצים