שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    משחק האול-סתם

    האולסטאר איבד מהרלוונטיות שלו. הוא לפעמים מזכיר חולצה נוסטלגית שהייתה לך בתיכון ואתה בכל זאת שומר

    זה רק אני או שמשחק האולסטאר עצמו כבר לא מעניין כמו שבעבר? משחק בלי הגנה, בלי דרמה ובלי מתח. במילים אחרות - היעדר תחרותיות.

     

    בעידן של היום, בו הצופים מחפשים ריגושים ואקשן, והכל ב-LIVE, משחק האולסטאר הופך לעניין שולי. בעבר היה בו עניין מפני שמספר המשחקים ששודרו היה נמוך והחשיפה של השחקנים המוכשרים לעולם הייתה נמוכה יותר. משחק האולסטאר היה אחד מהבמות המרכזיות בהן ניתן להם להפגין את יכולתם ולאחד את כמות הכישרון במגרש אחד. הליגה בעצמה הייתה פחות אתלטית בעבר, ולכן שחקני האולסטאר לא נאלצולהתמודד רוב העונה עם רמת אתלטיות גבוהה כמו היום.

     

    אנדטוקומבו עולה להטבעה (צילום: AP) (צילום: AP)
    אנדטוקומבו עולה להטבעה(צילום: AP)

     

    נכון, כיום יש הטבעות ראווה והמון שלשות, אך בשביל זה יש את תחרות ההטבעות ותחרות השלשות. המשחק עצמו לא מעורר עניין אך בכל זאת מתקיים בכל שנה. לפעמים זה נראה כמו חולצה נוסטלגית שהייתה לך בתיכון ולמרות שכבר היא לא רלוונטית להיום, בכל זאת אתה שומר אותה.

     

    על מנת לעורר עניין סביב משחק האולסטאר שהולך ודועך ככל שהשנים מתקדמות, ב-NBA חייבים להבין כי יש צורך בשינוי במשחק עצמו, כמו למשל הוספת קשת של 4 נקודות, שילוב צעירים מהתיכונים שהם דור העתיד ומתן כבוד את שחקני העבר בתחרויות בין הרבעים או בדקות על הפרקט.

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים