שתף קטע נבחר

כדוריד: הפועל ת"א על סף פירוק

קבוצת האוהדים סובלת מבעיה תזרימית ומחסור באולם ומאיימת לא להופיע למשחקים הקרובים. בהנהלת האיגוד ידונו בסוגיה. הקבוצה תלך בעקבות האחות מהכדורגל?

קבוצת הכדוריד של הפועל תל אביב עשויה להודיע על התפרוקתה בימים הקרובים. במכתב שהוציא המועדון לאיגוד, נטען כי אין באפשרותם לשלם כספים על השימוש באולם זיסמן ברמת גן, וכן בעקבות עומס במתקן לא נותרו לאדומים שעות אימון.

 

"המצב אבסורדי. יש בזיסמן לא מעט קבוצות והעירייה בצדק רוצה לתת עדיפות לקבוצות מהעיר", אמרו בהפועל תל אביב. "אנחנו בבעיה כי בתל אביב אין יותר מדי אולמות כדוריד שעומדים בתקן וגם אלה שכן אפשר לשחק בהם נמצאים בתפוסה מלאה".

 

אוהדי הפועל ת"א בכדוריד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל ת"א בכדוריד(צילום: אורן אהרוני)

 

בהפועל ת"א מקווים כי האיגוד יעזור לקבוצה עם התמיכה הדרושה לפחות עד סיום העונה (10,000 שקלים). התמיכה באדומים יכולה להתבצע רק אם יתקבל לכך אישור בישיבת ההנהלה הקרובה של האיגוד ב-2 במארס.

 

בקבוצה קיימת אכזבה עצומה ממרכז הפועל שלא הסכים נכון לעכשיו לסייע לקבוצה בסכום הלא גבוה ובכך לסדר לה לפחות לסיים את העונה בצורה הגונה. מנגד, גורמים באיגוד דחו את בקשת האדומים לקבלת הכספים: "זה ייצור תקדים רע. כל קבוצה שתקלע לסיטואציה כלכלית בעייתית תבקש נדבות, לא נצליח לצאת מזה. איך הפועל תל אביב הגדולה לא יכולה לגייס עשרת אלפים שקלים?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל ת"א בכדוריד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים