שתף קטע נבחר

סנוקר: אמיר נרדיה קיבל זימון למוקדמות אליפות העולם

סגן אלוף אירופה לנוער יהיה הישראלי הראשון במעמד ויצטרך לעבור שלושה סיבובי מוקדמות כדי להעפיל לטורניר החשוב מכולם בשפילד: "כבוד גדול, מקווה שזה יסתדר עם הלימודים"

אחרי שסיים במקום השני באליפות אירופה לנוער בסנוקר, אמיר נרדיה זכה לכבוד גדול כשהוזמן להשתתף במוקדמות אליפות העולם למקצוענים. התאחדות הסנוקר הבינלאומית (World Snooker) נוהגת להזמין למוקדמות מלבד שחקני הסבב המקצועני, גם מספר חובבנים שעמדו בקריטריונים שונים, ביניהם זכייה באליפות אירופה לנוער. נרדיה אמנם סיים שני באליפות, אך מכיוון שג'קסון פייג' הוולשי כבר זכה בכרטיס לאליפות העולם דרך מסלול אחר, השחקן הישראלי הוזמן במקומו.

 

נרדיה (17) שיהיה הישראלי הראשון אי פעם במעמד יצטרך לעבור שלושה סיבובי מוקדמות בהם יפגוש יריבים מהסבב המקצועני כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל להגרלה הראשית של האליפות שתיערך כמיטב המסורת בשפילד. מובן מאליו כי סיכוייו לצלוח שלושה סיבובי מוקדמות בגיל כה צעיר ובהיעדר ניסיון מול שחקנים מקצוענים הוא קלוש, אך עצם זימונו לאליפות הוא כבוד גדול. ההגרלה למוקדמות אליפות העולם תיערך בסיום אליפות סין שתיפתח בעוד שבועיים.

 

אמיר נרדיה
אמיר נרדיה
 

 

הישראלי הצעיר סיפר בעבר בראיון ל-ynet כי למרות הישגיו בסנוקר, הוא שם בשלב זה את לימודיו בתיכון בראש סדר העדיפויות, הבהיר כי ייצא לאליפות רק אם הדבר יסתדר מול לוח המבחנים: "זה כבוד גדול מבחינתי לקבל הזמנה לאליפות העולם המקצוענית, מקווה שזה יסתדר עם הלימודים ואוכל לנסוע".

 

נרדיה נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים ביותר של הסנוקר הישראלי. הוא כבר הצליח לרשום ברייק של 147 נקודות במשחק אימון ובשבוע שעבר כאמור רשם את הישג השיא בקריירה שלו כשהעפיל לגמר אליפות אירופה לנוער. מיד לאחר מכן העפיל נרדיה לשמינית הגמר באליפות אירופה עד גיל 21 ובימים אלו הוא לוקח חלק באליפות אירופה לבוגרים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים